Gå til innhold

Innredning av garasje.


aremoe
 Share

Anbefalte innlegg

Den garasjen er det jo nesten så man ikke tør bruke. Det blir mest som et gutterom med mulighet for å parkere bil... :)

hehe, noe i det... må jo kunne være litt dritt og gris ... er vel ikke feiekost og spade her,, er vel sånn søt liten støvsuger:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Har endelig handlet enebolig med dobbelgarasje på 47m2 så flere tips mottas med takk!

Første jeg skal gjør er å kle den innvendig med vannbestandig sponplate, samt noe lurt på gulvet, samt div belysning.

Under selve garasjen er det ca 30 m2 uinnredet rom med varmekabler i gulv, å opplegg med vann/toalett-avløp/strøm å sluk. ''Boden'' var tiltenkt som en liten hybel opprinnelig, men tidligere eiger kom aldri igang med det prosjektet. Der blir det vel et lite gutterom/verksted frem mot neste år.

Slenger med noen dårlige bilder utvendig av garasja.

nbj1bwzcsda9iw62x8mo.jpg

najjncybc50yg0t6mmqu.jpg

h29lb7kae602fuhjxcc9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Min kjære Z4 :lol: eneste dama i heimen. Ja og katten min Alpina da :kose:

Larsegutt: Tror været her og der oppe er ganske likt. Har nok en gang vært en ganske bedriten sommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med på denne tråden jeg og.

Har også handlet hus med dobbelgarasje, skal ta over 29.okt og det passer jo perfekt til E24`en skal parkerest for vinteren..

Garasja er ca 40 kvm, issolert og sluk i golvet og god plass på loft til lagring av forskjellig, så må si meg fornøyd med det :) .

Blir vell å pynte med div på veggene, men desse flisene som alle snakker om, Garasjegulv.no må jeg vell holde meg unna pga sluken da blir tildekt..

Kunne tenkt meg å laget til underspyling utfor garasja, er det mye styr å lage til montro? Noen som har erfaring på det?

Slenger ved ett og også eneste bildet jeg har av garasja, flere kommer i November når jeg har komt meg i hus og parkert bimmerne i nye "huset" sitt 8)

0f5xxy95srmkhhy4b4bb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...