Larsegutt Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Pøser litt bilder siden jeg selv var litt nyskjerrig på forskjellige ideer mtp oppheng av verktøy ect... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Nice, mye inspirasjon av å se på slike bilder Noen som har vært på bauhaus evt har deres garasje innredning? Jeg tenkte å kjøre på med en del slik innredning vis ikke det er skikkelig drittkvalitet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremoe Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Siden jeg startet denne tråden, er det vell på tide jeg legger inn noen bilder av hvordan min garasje er i ferd med å ta form, noe gjenstår, som underskap, gulv etc, men har begnt å bli ganske så fornøyd NB: dårlige mobil bilder :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Dette blir lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Min mor og stefar har nettopp bygget seg ny garasje. Selve garasjen er 50 kvm og det er carport, og en bod på 20 kvm med plass til deler og verktøy I garasjen har vi montert gipsplater på vegger og tak, og så malt. Ellers er kompressoren på loftet med lutftromler som henger på veggen. I denne garasjen tilbringer jeg MANGE kvelder! Kommer snart et M3 prosjekt Bilder sier mer enn 1000 ord: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Det var litt gamle bilder jeg la ut, mye rot i garasjen og slikt. Men dere får nå inntrykk av hvordan det er ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 I garasjen har vi montert gipsplater på vegger og tak, og så malt. Er ikke det malt forskalingsblokk på to av veggene? Flott med bilder - flott garasje også. Ser ut som det er bra arbeidslys der også - 6 stk. lysstoffrør, så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Ja bumper denne igjen jeg! Har feil halling i garasja mi, mye vann ligg i midten. Har et stort rom under garasjen som jeg skal innrede etterhvert. H Så til spørsmålet! 1. Hva skal jeg bruke for å få hallingen utover, samt tett til under etasjen? Det jeg tenkte var avrettingsmasse med halling utover, våtroms membran, så flis. Noen innvendinger? 2.Er det mulig i det hele tatt å legge avrettingsmasse med halling? Må jeg støpe opp på et nytt sementlag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 for å si en ting først.. sykler og hageredskap har ingenting i en garasje å gjøre!!!, her er et bilde av min, ikke helt ferdig, men kommer mer bilder til våren da innredningen skal påbegynnes.. 70kvm. med mulig barløsning til tørste bmw-kompiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Det høres ut som en invitasjon Helge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Kan godt ta en inrednings dugnad vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Kan ikke forstå at jeg ikke har fått med meg denne tråden tidligere Har nettopp kjøp ny bolig og skal bygge garasje etter eget ønske, gleder meg som en unge Håper på 70kvm, men får sannsynligvis bare godkjent 50kvm av kommunen. Det blir fliser og 2 søylet løftebukk, med eget "gutterom" på loftet. Har ikke planene helt klare enda, men driver å planlegger. Her er et bilde av garasjen i nåværende leilighet. Garasjefliser fra biltema, sparklede og malte vegger og tak. Ikea kjøkken innredning m/ benkeplate, ikea led spotter, ikea hylle. Også montert prosjektor, lerret & DTS surround system. Funker bra til fredagspils med naboen og playstation Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 helge b, du får bare pøse på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå