Larsegutt Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 bump! Skal snart begynne på min garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Har kommet godt igang med min,68m2 og åpne takstoler i halvparten med tanke på løftebukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Da trenger vi bilder LK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Sånn står den nå. Mangler vinduer,takplater,og porter så er den ferdig utvendig hvertfall 3,40 til gesimsen,og 6meter høy totalt. Blir nok en topprammebukk på høyre siden. Åpne takstoler fra høyre og bort til stolpen mellom portene. Loftsrommet blir ca 20 m2,litt ekstra lagerplass er kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 helge b, du får bare pøse på med bilder! ja kommer snart, skal akkurat til å få på noe epoxy på gulvet, ellers er vegger ferdig med gips, tak osv, 15 spot over bar/show avd, ellers t5 lysrør montert,ble 46 el- punkter tilsammen.-) ennå masse rot der inne så lite plass til biler, skal legge ut no bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Har brostein i garasjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Pedi, du må legge ut bilder av garasjene dine her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Pedi, du må legge ut bilder av garasjene dine her Nei, tror ikke det Thune. Farge-fliser, surround, sofa og playstation funker dårlig for meg. For meg er funksjonalitet og utnyttelse av plass viktigere, siden garasjen min huser biler som det skal skrus på. Ikke for biler som kun vaskes... Men synes nå at jeg har en grei skrueplass for det da, selv om den er litt trang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 par bilder fra min, okke ferdig innredet ennå, men det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Her var de reint å fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 par bilder fra min, okke ferdig innredet ennå, men det hjelper Bra med mye og godt arbeidslys. Rundt 70 kvadratmeter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Den var bra! Hva har du brukt på gulvet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 72 kvadrat, har brukt 2 component epoxy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Fornøyd med resultatet? Det ser jo virkelig bra ut. Hva snakker vi om i pris for slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå