Gå til innhold

Innredning av garasje.

aremoe
 Share

Anbefalte innlegg

Bumper opp denne tråden igjen!

Selv har jeg fått handlet meg lofttrapp som skal på plass, så blir det en ettetraktet epoxy behandling på gulvet når våren nærmer seg!

Legger med et par vaskebilder. Fant jo PLUTSELIG ut at det går fint å vaske inni i garasja når en bruker hageslange ;)

Høytrykk spyling og tyngre skyts gjør jeg ute.

ef18wu3xmdmvogt5ja5q.jpg

cynf7hk9mxgu9u3j1jzo.jpg

qz7gie2d5v6vh9pnt600.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 5 months later...

Nå er det like før jeg skal innstallere strøm og lysarmaturer i garasjen.

Sitter å kikker på armaturer på Jula og Biltema og regner med jeg skal ha armaturer for T5 lysrør.

Men hvor mange og hvor kraftige armaturer trenger jeg?

Noe negativt om armaturene på Biltema?

Garasjen er 70m2 og har 3,40 takhøyde i halvparten og 5,5 meter i andre delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine tråd dette :-)

Må følge med på!

MEN ser det er flere som snakker om varme pumpe. Er det bra? Tenker på vinters tid, og mye salt på veiene. Vil ikke bilen tørke fort opp og saltet bli liggende igjen = mye rust?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bygge garasje i ny låve om ca et år, planen er og kle inn verkstedavdelingen i leca med isolasjon på ca 80 kvm og takhøyde på rundt 4-4, 5 meter. Låven blir kledd med stålplater med isolasjon. Reisverket til låven er utrolig genial, og alt er lagd i rustfritt stål :)

Planene jeg har for innredningen er løftebukk innerst og ha en vinkelkrok i enden med arbeidsbenk, verktøy, kjøleskap og div elektrisk utstyr. Samtidig har jeg fått tak i industrikompressor på 3000l som får et eget rom på baksiden av låven med servicetilgjenglighet.

Gleder meg sykt nå :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært innom butikken i Trondheim, og fikk et bra inntrykk av de som jobbet der. Hørtes vertfall veldig behjelpelig og serviceinnstilte ut! :)

Men selvsagt vil jeg høre om erfaringer fra noen andre enn de som markedsfører varene! ;)

Satser på at det vil gå i orden nå, og at gulvet er sterkt nokk. Skal vel være en smal sak å måle hvor tykt det er, men det skal vel være rimelig godt armert i tillegg. Får se hva jeg finner på der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...