Larsegutt Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Bumper opp denne tråden igjen! Selv har jeg fått handlet meg lofttrapp som skal på plass, så blir det en ettetraktet epoxy behandling på gulvet når våren nærmer seg! Legger med et par vaskebilder. Fant jo PLUTSELIG ut at det går fint å vaske inni i garasja når en bruker hageslange Høytrykk spyling og tyngre skyts gjør jeg ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Den E30 !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Steike flott bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Takker! Det er sideskjørta som gjør denne så spesiell. Den er solgt til en kompis nå, jeg ville ha mer guffe men ville ikke ''ødelegge'' denne. Synest den fortjener sitt orginale oppsett med M20 osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Nå er det like før jeg skal innstallere strøm og lysarmaturer i garasjen. Sitter å kikker på armaturer på Jula og Biltema og regner med jeg skal ha armaturer for T5 lysrør. Men hvor mange og hvor kraftige armaturer trenger jeg? Noe negativt om armaturene på Biltema? Garasjen er 70m2 og har 3,40 takhøyde i halvparten og 5,5 meter i andre delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Fine tråd dette Må følge med på! MEN ser det er flere som snakker om varme pumpe. Er det bra? Tenker på vinters tid, og mye salt på veiene. Vil ikke bilen tørke fort opp og saltet bli liggende igjen = mye rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 For min del så treng jeg bare varme når jeg jobber i garasja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Jeg bruker ikke garasja til hverdagsbruk,kun furtebud/mekkelokale. Så da er varmepumpa gull vinterstid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Jeg har hatt varmepumpe i garasjen i snart 7 år, og ser ser på det som genialt for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Skal bygge garasje i ny låve om ca et år, planen er og kle inn verkstedavdelingen i leca med isolasjon på ca 80 kvm og takhøyde på rundt 4-4, 5 meter. Låven blir kledd med stålplater med isolasjon. Reisverket til låven er utrolig genial, og alt er lagd i rustfritt stål Planene jeg har for innredningen er løftebukk innerst og ha en vinkelkrok i enden med arbeidsbenk, verktøy, kjøleskap og div elektrisk utstyr. Samtidig har jeg fått tak i industrikompressor på 3000l som får et eget rom på baksiden av låven med servicetilgjenglighet. Gleder meg sykt nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Noen som har erfaring med Nordic Lift 6214E 2 søyler? Vurderer å kjøpe det nå, men hadde vært greit at det er litt kvalitet og. Nordic skryter jo veldig av den, men det er jo ikke så rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Jeg har den og er knallfornøyd. Skal kjøpe en til. Har hatt den første nå i fire år. Den løfter fint biler på 3,5 tonn. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Høres bra ut! Da får man bare vente å se om jeg har gått nokk overtid til nå, så jeg får kjøpt en slik om et par uker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Nordic lift er og meget behjelpelige i forhold til service og eventuelle slitedeler. Har kjøpt dekkmaskiner i samme merket og de fungerer helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Ja, har vært innom butikken i Trondheim, og fikk et bra inntrykk av de som jobbet der. Hørtes vertfall veldig behjelpelig og serviceinnstilte ut! Men selvsagt vil jeg høre om erfaringer fra noen andre enn de som markedsfører varene! Satser på at det vil gå i orden nå, og at gulvet er sterkt nokk. Skal vel være en smal sak å måle hvor tykt det er, men det skal vel være rimelig godt armert i tillegg. Får se hva jeg finner på der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå