Larsegutt Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Noen flere bilder her da?Fikk ikke lagt epoxy i år heller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Fant en lekker garasje! En som har stell på utstyret sitt her! The ''M'' House: http://www.garagejournal.com/forum/showthread.php?t=25148 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Ikke lett å jobbe i den garasjen der da, er jo alt for fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Det der er vell ei leilighet med en liten touch av bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 ja ikke egnet med vinkelsliper på den benken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Tror jeg har postet bilde av min garasje før i tråden, men orket ikke titte igjennomSå slik er det i garasjen til Dirty på sørlandet, bygde den i fjor og er meget fornøyd med hvordan den ble og pris.Med isolerte vegger porter og tak, er det deilig med varmepumpe om vinterenLøftebukken fra MAX JAX funker helt topp også, tar lite plass. og ikke minst så var den billig Litt rot, men jeg bruker den jo tross alt stortsett heletiden Innredningen er et gammelt kjøkken Biltema Epoxy, sitter faktisk enda godt på gulvet 1 år med skikkelig mekking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 hvor stor er den garasjen din Dirty? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 50kvm + full høyde på loftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Her er garasjen min. Ikke helt ferdig, men det nærmer seg. Har kommet et godt stykke lenger nå etter dette bildet ble tatt. Så mangler dessverre det innvendige enn så lenge. Mange flotte ideer i denne tråden. R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hvor stor er den garasjen din maze? Pøs på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Noen som har en anbefaling på hvilken epoxy maling man bør bruke på gulv? Garasjen min blir snart ferdig, men regner med at epoxy bør males på i litt varmere vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eorke Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 her er det MYE rå inspirasjon, kjenner jeg er gira på og bygge om garasjen, har en gammel betong garasje med tykk betong søyle midt i "porten" så det er en dobbel garasje, men søylen gjør at du såvidt får inn en bil, noen som har noen ide'er på hva som kan gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Her er garasjen min. Ikke helt ferdig, men det nærmer seg. Har kommet et godt stykke lenger nå etter dette bildet ble tatt. Så mangler dessverre det innvendige enn så lenge. Mange flotte ideer i denne tråden. 20130927_184801.jpg Ser bra ut dette! Har du mer info om garasjen?? Kjekt med inspirasjon til fremtidig garasje, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Hei. Måtte legge ut eit bilde av garasjen min jeg og Garasjen er på 50m2, med loftstue/wc rom i andre etg. Har revet heile garasjen innvendig nå i sommer/høst og fått fjernet innv. trapp og satt opp ny på baksiden av garasjen Deretter er garasjen blitt isolert og nytt el. anlegg og bygget opp til ny garasje. Skal og inn med portabel 2 søyler løftebukk laget for vanlige garasjer. Har akkurat lagt andre strøket med 2 komponent epoxy på bildet. Larsegutt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Skikkelig fin garasje kviholen! Tips til deg er å male steinblokkene du har nederst der i en fresh farge, for å bryte opp.Jeg har lignende garasje som deg og malte mine 1 rad steinblokk i blå Motorsport farge Det blir nice! kviholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå