Gå til innhold

DanielMK's e60 530d - SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Ok, skal høre med Koed :)

Har sett på e60'n din Caaatooo :) Flott den. Men 4x utblås, mtech bakfanger, m5 speil ++ blir nok ikkje kjøpt til denne. Men den innsatsen på bagasjeluka + lakkere reflekser og evt sideskjørt blir det nok :)

+ kanskje nye 20" felger til sommern. Men finner ingen eg er 100% sikker på eg kommer til å like... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

+ kanskje nye 20" felger til sommern. Men finner ingen eg er 100% sikker på eg kommer til å like... :roll:

Er selv sterkt i tenkeboksen om hvilke sommerfelger jeg skal kjøpe til E61'en jeg har nå... de som er innenfor rimelighetens grenser prismessig er altfor vanlige og/eller kjedelige, og de som jeg virkelig kunne tenkt meg koster skjorta :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er i samme dilemma caaatooo .. Men lurer på 20" E60 m5 felgene. Får replica av de. Synes de kler e60 veldig godt. (men er jo litt vanlige...så blir kanskje kjedelig. Usikker..) :?

..Men Hartge Classic II er jo drømmen ... Fikk pristilbud fra BMW :) 60 000 for 4 felger med Continental Sport dekk.. #-o Og min grense går på 20 000 for 4 felger med dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv sterkt i tenkeboksen om hvilke sommerfelger jeg skal kjøpe til E61'en jeg har nå... de som er innenfor rimelighetens grenser prismessig er altfor vanlige og/eller kjedelige, og de som jeg virkelig kunne tenkt meg koster skjorta :(

Sån går det når du skal ha unge vettu cato :mrgreen: Er vel koselig med en unge og, og ikke bare 4 feeete felger, eller? ;)

Daniel: M5 felga er ganske fins syns jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ kanskje nye 20" felger til sommern. Men finner ingen eg er 100% sikker på eg kommer til å like... :roll:

Er selv sterkt i tenkeboksen om hvilke sommerfelger jeg skal kjøpe til E61'en jeg har nå... de som er innenfor rimelighetens grenser prismessig er altfor vanlige og/eller kjedelige, og de som jeg virkelig kunne tenkt meg koster skjorta :(

Jeg fikk med dype 19" m6 felger da jeg kjøpte bilen, men de var så skamskeive at jeg klagde til forhandleren.

Da fikk jeg byttet de i 18" originale M-Sport felger... Helt greie felger liksom, men kunne egentlig tenkt meg noen i hvertfall 19". Problemet er bare at jeg vil ha felger med original look, som hartge classic 2 eller de jeg har i større og breiere utgave.

Går det ikke an å kjøpe kopifelger lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det en sånn inspeksjon hvor de går over alt på bilen, uten at de skifter olje, filtre og væsker slik som i gamle dager? Slik fikk i allefall jeg det forklart fra mitt verksted. Er ikke til å bli klok på alt dette elektroniske med de nye bilene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd :cry: ....

Brøytefolka har gjort ein jævlig dårlig jobb på hovudvegen mellom Voss og Bergen. Så i går da eg skulle til Bergen, sa det plutselig *DUNK*, uten at eg såg noe unaturlig på vegen... I 80km/t kom eg køyrende, og ein isklump (ganske stor ein), lågg mitt i vegen.

Det resulterte i at leppa under frontfangeren knakk og fauk rundt bilen i fleire biter...selv om det ikkje var noe serlig kraftig smell. Men leppa tålte tydeligvis ikkje det.

-og, frontleppa var festet i frontfangeren (naturligvis), med 8 bolter. Og det førte til at frontfangeren fikk ein 25cm lang sprekk like ved det ene tåkelyset på venstre side..

Så nå må eg kontakte bilskadesenteret her, og spørre om det går an å fikse. Om ikkje, så lapper eg det midlertidig i hop med tape og superlim, sparer peng, og kjøper meg full mtech pakke (frontfanger, sideskjørt og bakfanger) og monterer det til sommeren.

ARGhhhhHHh!!! :(

...det skal alltid vere noe. Eg har iallefall bestemt meg -> min neste BMW skal på ingen måte senkes - Men skal kjøpe Mtech utgave, og la den vere slik den er. Punktum [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, meget synd det der. Hater landet vi bor i med tanke på bil. Er litt redd for hvordan det går med splitterne mine gjennom vinteren også, heldigvis er ikke de på midten av bilen, så kan få ting under frontfangeren istedenfor. Men tror ikke jeg kan senke den noe, sett noen ganger hittil i vinter at det har vært veldig på kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...