Gå til innhold

DanielMK's e60 530d - SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Markus E30, Turbodiesel, JonEldaR - Tusen takk :) Ja, fargen på bilen er fin den. Har hatt 2 svarte BMW'r før denne, så var godt med ein ny farge :) Og ser ikkje så veldig mange e60'er med denne fargen (iallefall har ikkje eg sett så mange)

Lasse - Var ut og sjekket nå, og potta ser bein ut den :P hehe.. Så er nok berre bildet som lyger litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Idag skal BMWn få "litt" pleie:

Prickbort avfetting

Meguiars NXT gen car wash

Meguiars quik clay detailing system

Meguiars deep crystal paint cleaner

Meguiars deep crystal polish

NXT Generation® Tech Wax

Quik Detailer

Sitte ute med radio og kose med bilen er aldri feil :)

I tilegg er Mtech frontfanger bestilt :) Og det kan vel heller ikke bli feil 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke denne akkurat fått bilpleiebehandling?

Da trenger den nok ikke clay ;)

Clay er nesten synonymt med maskinpolering. Det er fort vekk å lage merker som man ikke får vekk med annet enn maskin.

Men bortsett fra det ser det veldig bra ut!

Kast på mange lang med Tech Wax, den har litt dårlig holdbarhet. Vil anbefale MG #16 til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja det er ei stund siden den var på bilpleiesenteret. Men, du har helt rett - det var ikke vits med clay. veldig lite skitt satt seg fast på clayen. Bortsett fra panser, der var det en del.

Har også fjernet maaaange riper med Meguiars ScratchX v.2 . For et utrulig produkt ...trodde ikkje mine egne øyner når ripene forsvant. Tok faktisk det meste (men har ei lite, men litt djup, på eine bakdøra som den ikkje tok) Men dæsken - dette produktet anbefaler eg på det varmeste :)

ps: har sinnsykt vondt i ryggen no :lol: . Jobbet fra 4 til 21.30 uten stopp. Hadde vert veldig mye enklere hadde den stått på bukk slik at man fekk tatt dørene og sideskjørtene osv uten å måtte bøye seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja det er ei stund siden den var på bilpleiesenteret. Men, du har helt rett - det var ikke vits med clay. veldig lite skitt satt seg fast på clayen. Bortsett fra panser, der var det en del.

Har også fjernet maaaange riper med Meguiars ScratchX v.2 . For et utrulig produkt ...trodde ikkje mine egne øyner når ripene forsvant. Tok faktisk det meste (men har ei lite, men litt djup, på eine bakdøra som den ikkje tok) Men dæsken - dette produktet anbefaler eg på det varmeste :)

ps: har sinnsykt vondt i ryggen no :lol: . Jobbet fra 4 til 21.30 uten stopp. Hadde vert veldig mye enklere hadde den stått på bukk slik at man fekk tatt dørene og sideskjørtene osv uten å måtte bøye seg.

Bruker du maskin?

Den scratch removeren, påføres den med maskin eller for hand?

God trim det dær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...