DanielMK Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Synes ikkje det utgjer den store forskjellen eg, men ... Ja, var fint. Men like fint med reflekser hmm.. Var å 'kjente' på M-rattet til e60 idag, på bmw forhandler .. Fekk lyst på et slikt ..!! Peiling på pris? Og er det lett å koble på osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Noen som har forslag til 20" felger til e60'n min til sommern ..? (driver å sikler litt på 1" tommer større...) 19" tommerene eg har nå er jo fine, men skulle gjerne hatt 20" .. ...Men ikkje noen svimlende priser. e60 m5 felger i 20"? Synes de er fine.. Men hvor kan det skaffes (replica) ? TIPS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Rått med ny frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Takk Lapin Kulta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Er det noen som kan fortelle meg hvor luftfilteret ligger? Er det mulig å ta det ut og rense det selv? Gjorde dette på min forrige bil, e39 523i .. -og er det mulig å bytte dette til et "sport" filter, for å få finere lyd? eller er ikke det vits? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Er det noen som kan fortelle meg hvor luftfilteret ligger? Er det mulig å ta det ut og rense det selv? Gjorde dette på min forrige bil, e39 523i .. -og er det mulig å bytte dette til et "sport" filter, for å få finere lyd? eller er ikke det vits? Luftfilteret ligger i plastdekslet over motoren Som på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Er det noen som kan fortelle meg hvor luftfilteret ligger? Er det mulig å ta det ut og rense det selv? Gjorde dette på min forrige bil, e39 523i .. -og er det mulig å bytte dette til et "sport" filter, for å få finere lyd? eller er ikke det vits? Dette er ikke noe problem. Demonter plastikken slik som på bildet over og ta ut luftfilteret. Nytt sportsfilter gir en litt grommere lyd, men ikke veldig merkbart etter min mening. Da bør man vel isåfall ha noe eksos ved siden av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Ok, takker Nei det blir ikkje noko ny eksos på denne bilen.. Men vurderer sportsfilter. Men er ganske fin lyd fra turbo / motor fra før av, så. Men om det blir enda finere lyd så kjører eg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Vurderer å fikse litt på rævva på bimmern litt, etter at fleire mener det er finere å lakkere refleksene. Så laget ein liten avstemning. Versjon 1 (slik den er nå) : Versjon 2 (lakke reflekser, bort med 530d merket) : Versjon 3 (lakke kun reflekser) : Hva er finest? Uten 530d merket så kan det jo vere ein 550i, men det kan jo også vere ein slapp 520d.... Sååå, er usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Alternativ 2, helt cleant uten merke. I tillegg syns jeg du bør gå for baklukeinnsatsen slik du ser på min bilde. Se rundt skiltet så ser du at bakpartiet får en mye mer gjennomført hekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Baklukeinnsats? Post bilde her er du snill? Finner ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Har desverre altfor få bilder av gamlebilen på pc'en, men jeg kan se om jeg ikke får lagt opp noen andre bilder dersom du trenger det. Du ser hvertfall baklukeinnsatsen her; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Aha, skjønner. Slik at den innhuken rundt skiltet kommer like langt ut som resten av luka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Hvor får man kjøpt ein slik til ein Ok pris? Det var nemling ingen dum ide, saltkjelen Var mye finere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Satt akkurat å tenkte at det hadde blitt best med lakkerte reflekser og beholde 530D, så det hadde vært en kompansasjon fra begge sider, å plutselig var det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå