Sjøbuse Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 noen som vet hvor jeg får tak i det og om skiltet bak vil henge godt nok i det? lei den skiltramma. den er bare i veien. må skru den av og ta`n vekk når jeg skal komme til skiltlys og sånn. og den skrangler når jeg spiller musikk. så vil bli kvitt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Begge mine skilt er festet med dobbelsidig teip, det fungerer ihvertfall bra. Selve borrelåsen tror jeg ikke er noe problem, tror limen som fester borrelåsen fast i bil/skilt er verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 har hørt om borrelås noen ganger. så lurte litt på det. da kan det tas av om det trengs uten og måtte tape på nytt og slik. finnes vel borrelås med brukende lim også? hvordan tape har du brukt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 3m har en dobbelsidig borrelås tape, som er sjuk. Bra klister, og den borrelåsen er som små knotter som stikker opp. Det ville jeg brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Jeg brukte dobbelsidig teip på mine skilt bak, helt til en fin sommerdag bilen sto og steika seg i sola, da datt hele skiten av Sikkert bedre med 3m teip, jeg brukte biltema og den er driit dårlig ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 bruker 3m sin dobbeltsidige tape, har hengt fram til nå iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 3M is the shit! Pass på at det er gjort skikkelig reint der tapen skal sitte, så sitter den nok til du dæver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 ok. hvor får jeg den 3M saken hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 lim på med tech7 skal dem avskilte da, blir det stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 hvordan tape har du brukt da? Jeg har brukt noe industrigreier jeg fant på jobb. Aner ikke hva det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Jernia, i dikeveien har sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Hvor mye trenger du busa? Har sånn på jobben, og skal hjemom en tur på fredag, kan ta med en remse på 40 cm eller noe å sende til deg i posten om du vil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 vil ha muligheten til å ta av og på skiltet om jeg skulle føle for det. Så borrelås er igrunn det eneste som er inntresangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Hvordan er det å feste skiltet med slikt stoff når man passerer 160 km/t? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 har vel ikke stort å si siden det er bak inni skilt hullet. Vil nok ikke blåse så javlig inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå