[space] Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Endelig et skikkelig sikleobjekt fra BMW igjen! http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=378296 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 passat cc kopi`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Jeg skal kanskje ikke uttale meg for mye om dette med mange dører (kjører jo E36 sedan selv og er fornøyd med det) men den bilen der hadde blitt MYE penere som coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Den så jo bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Jeg skal kanskje ikke uttale meg for mye om dette med mange dører (kjører jo E36 sedan selv og er fornøyd med det) men den bilen der hadde blitt MYE penere som coupé Med tanke på at den er en halvmeter lenger enn en e92, tror jeg det hadde sett like teit ut som det hadde vært ubrukelig på parkeringsplasser. Dessuten ER det jo en coupé! En 4-dørs sådan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Denne viser ganske tydelig hvilket design ny 6serie får, og dette lover veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Se her ja! Nå begynner det å ligne på noe. Skikkelig grom den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Begynner å ligne på noe igjen nå ja. Må si meg enig i det. Men er noe som skurrer i bakenden for min del, synes ikke det er pent når baklysene går så langt frammover i bakskjermen. Men fronten så helrå ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Lekkert . Ja takk begge deler tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Helt enig med deg søreng, synes lyktene bygger seg framover på hele bilen, ikke pent i det hele tatt, det jeg likte best med hekken var pottene Sykt pen bil, men overdriver litt når det gjelder baklykter, hadde ikke akkurat takka nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Når jeg leste ordet "Gran", så trodde jeg det var noe ala GT. Og heldigvis tok jeg feil der, for denne så ikke dum ut. Synes den var veldig sint i fronten, litt for stor grill for min del, men er vel en vanesak. Bak var den så som så. Men kan nok like denne etterhvert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Så ikke denne posten før jeg postet selv! Synes den bilen ser meget lovende ut! Og om nye 6-serie 2-dørs skal ligne på denne, blir det jo bare knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 lignet passat ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Jeg mistenker at dette er BMW's svar på A5 Sportback. I såfall får Audien en skikkelig motstander, for denne bilen hadde uvanlig flotte linjer. Fronten er vel den peneste jeg har sett på lenge og hvis denne kommer i butikken uten særlige forandringer..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Jeg syns det var en meget pen bil. men syns det ikke har BMW preg over seg (ikke spør, jeg har ikke peil hva BMW preg er) ta vekk emblemet og grillen eller smelt de sammen så ser det ut som fra hvem-helst-audi-kanskje (photoshop?) men fortsatt meget pen bil. LEKKER SOM FY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå