Gå til innhold

BMW Concept Gran Coupe


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal kanskje ikke uttale meg for mye om dette med mange dører (kjører jo E36 sedan selv og er fornøyd med det) men den bilen der hadde blitt MYE penere som coupé

Med tanke på at den er en halvmeter lenger enn en e92, tror jeg det hadde sett like teit ut som det hadde vært ubrukelig på parkeringsplasser. :)

Dessuten ER det jo en coupé! En 4-dørs sådan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg søreng, synes lyktene bygger seg framover på hele bilen, ikke pent i det hele tatt, det jeg likte best med hekken var pottene :D Sykt pen bil, men overdriver litt når det gjelder baklykter, hadde ikke akkurat takka nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste ordet "Gran", så trodde jeg det var noe ala GT. Og heldigvis tok jeg feil der, for denne så ikke dum ut. Synes den var veldig sint i fronten, litt for stor grill for min del, men er vel en vanesak. Bak var den så som så. Men kan nok like denne etterhvert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at dette er BMW's svar på A5 Sportback. I såfall får Audien en skikkelig motstander, for denne bilen hadde uvanlig flotte linjer. Fronten er vel den peneste jeg har sett på lenge og hvis denne kommer i butikken uten særlige forandringer..... =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var en meget pen bil. men syns det ikke har BMW preg over seg (ikke spør, jeg har ikke peil hva BMW preg er) ta vekk emblemet og grillen eller smelt de sammen så ser det ut som fra hvem-helst-audi-kanskje (photoshop?) men fortsatt meget pen bil. LEKKER SOM FY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...