Gå til innhold

Kjekt å bli slått ned på riksvegen...


Bjorni92
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det jeg tror er viktig når sånne ting skjer, er og vise personen/bolern respekt, og ikke motsi personen, slik at han blir aggresiv og er villig til og gjøre noe han kan angre på i ettertid, derfor så tror jeg at det bare er holde hodet kaldt, og være enig i hvis f.eks han kommer bort, ta f.eks forbikjøring, hvis du som blir stoppa gir på når en person skal forbi, har jeg egentlig forståelse i det (bare eksempel), kanskje si at ja det var veldig dumt av meg og holde på sånn bla.bla.... hvis folk skjønner? Dette er bare noe jeg tror..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere som kjenner til "PUA", anbefaler jeg dere (Fredrik90 blantannet) å heller være beta lenge nok til at den provoserende alpha ser seg selv som "vinner" av situasjonen. De værste alpha skal ALLTID ha siste ordet/slaget.. Prøver jeg å kjøre forbi noen i fartsgrensen som gasser på, får de være deres sak. Jeg holder konstant fart, og neste gang jeg tar dem igjen- prøver jeg eventuelt på nytt dersom farten avviker for mye for mitt ønskede tempo og risikoen for forbikjøring kan aksepteres. Er jeg leken gir jeg bare gass og holder meg forran vedkommende og driter i langlys osv, gir kanskje et blink med nødlys for å provosere litt tilbake, men det er ikke en drit han bak kan gjøre som kan falle tilbake på meg. Den framste bilen har alle rettigheter for fart, bremsing osv.

Zibiri: Vennligst oppfør deg litt mer modent, og ikke snakk om ting du ikke har peiling på. Hadde en stått med lighter og hårspray for å skremme meg hadde jeg bare ledd.. Flammen fra en sprayboks er såpass kald at den ikke gir noen spesielt smerte dersom jeg velger å nærmt nok for å hooke deg, dessuten har du begge hendene opptatt, og har fokuset på å "treffe" meg med flammen- jeg ville hatt alle fortrinn i en slik situasjon.

Wicky, du får trøste deg med at han tydeligvis har et markeringsbehov er midreårig og sannsynligvis litt usikker på sin egen framtoning etter at han forsto at også pakistanere henger her inne. Litt morsomt er det i grunn at hadde dere truffet hverandre i en sosial setting ville han sannsynligvis ikke turt å sett på deg en gang. Du er jo en skummel utlending vet du.. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:moroklem:

Du er vel ikke gammel nok til å beføle andre ser jeg...

Vet det er OT, men kunne ikke dy meg.

Hvis du skal fortsette å diskutere med Zibri så kan dere ta det over PM.

Du ser at Zibri trakk tilbake det han/hun sa, om du ikke godtar det uten å begynne å slenge dritt tilbake så kan du ha det så godt.

Just my 2 cents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evenol; desverre er det tiltider nødvendig å flame andre litt for å få dem til å forstå tolerang oppførsel over internett..

Hehe, er helt enig med deg. Men på en annen side så virket det ut som om Wicky var interessert i å dra opp samtalen på nytt igjen når den først var lagt på is. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tror er viktig når sånne ting skjer, er og vise personen/bolern respekt, og ikke motsi personen, slik at han blir aggresiv og er villig til og gjøre noe han kan angre på i ettertid, derfor så tror jeg at det bare er holde hodet kaldt, og være enig i hvis f.eks han kommer bort, ta f.eks forbikjøring, hvis du som blir stoppa gir på når en person skal forbi, har jeg egentlig forståelse i det (bare eksempel), kanskje si at ja det var veldig dumt av meg og holde på sånn bla.bla.... hvis folk skjønner? Dette er bare noe jeg tror..

Må i grunn si meg enig med det du sier der :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...