Gå til innhold

Kjekt å bli slått ned på riksvegen...


Bjorni92
 Share

Anbefalte innlegg

Noe av innholdet i denne tråden inspirerte meg til å finne opp et nytt ord.. Retardisme :roll::lol:

Lighter og sprayboks #-o

Er noe som heter stor i ord, liten på jord. Tror det stemmer ganske godt :wink:

Nei for det var sikkert ikke ment som et kanskje litt overdrivent eksempel da, kan også nevne som noen sa før meg..black magic dildo vet ikke om det var så veldig mye bedre men jah man må da få lov til å spøke :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legg samtalen mellom meg og Zibiri død. Han kom med uttalelser jeg ikke likte, og jeg avsluttet det på min måte. Ingen av oss tok oss nær av det etter at vi endte samtalen.

Eneste jeg reagerer på er ordet pakkis som brukes i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å legge den samtalen død får være opp til dere.. Fint om dere gjør det da den var utrolig lavnivå. :roll: Jeg prater om idiotiske uttalelser som å stikke hull på "muskler" med nål og å "beskytte" seg med lighter og sprayboks.. Det er bare så utrolig fjernt borte fra det topicen virkelig handler om.

Som mange andre her har nevnt er nok den beste strategien å unngå konfrontasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om jeg skal kommentere dette videre, men velger likevel å gjøre det for å gjøre det klart hva jeg mente.

Zibiri: For det første var kommentaren ment til Evenol, og ikke deg. Jeg har ikke noe i mot deg, men jeg flamet deg for oppførselen din i denne tråden da du har kommet med mange uttalelser som desverre virker lite reflekterte. Du skrev trikset med lighter og sprayboks på en måte som virker at du mente det seriøst. Du kaller indirekte alle pakistanere for svinepelser (de fleste pakistanere er slik jeg har forstått muslimer, og spesielt wicky har uttalt seg tidligere her inne på forumet at han ikke spiser svin, da dette er "forbudt" i religionen deres, denne uttalelsen din er derfor BIG NO! på flere måter. Både wicky og flere andre med opprinnelse fra midtøsten-området er høyt intellektuelle mennesker, noekult og sikkert flere andre av dem har svært respektable jobber og/eller utdannelse i et relativt perspektiv- og det tilsier egentlig at de fortjener mye mer respekt enn å bli kalt en kebab. Selvom du putter en smiley bak utsaget har det desverre lite å si for oppfattelsen.

Her støtter jeg wicky 110%, da det er indirekte rasisme og det har ingenting med selvhøytidelig å gjøre.

Hva som angår steroidedusten, skal du vite at de seriøse brukerne er langt mer dedikerte til interessene sine, og er langt mer reflekterte over bruken sin enn hva man skulle tro. Det er framdeles langt i fra bra å bruke AAS, men de er villige til å ta risikoen for å nå målene sine. Se dokumentaren til Arild Haugen som gikk på tv for litt siden, så forstår dere kanskje litt mer. De som bruker synthol bruker ikke steroider (da sterioder er virkestoff/medikament som øker eller som er essensielle veksthormon i konsentrat) Synthol gir kun utseende til å være større, men har ingenting med muskelmasse eller styrke og gjøre. Strikkepinnen din vil desverre ikke hjelpe. Det er blant annet dette jeg mener med at du ikke har så mye kunnskap om tingene du snakker om. Før du uttaler deg noe mer om steroider og andre ting generelt kan du godt sikre deg litt mer kunnskaper rundt det først. Og nei; jeg har aldri brukt steroider- men bekjente av meg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke opplevd noe lignende men kjørte i Oslo sentrum en natt i helgen (hentet noen venner fra utested)... En folkemengde stod midt i en stor, bred vei og jeg tuta og venta lenge. Folk flytta seg litt løst når de skjønte at jeg ville forbi, så jeg begynte å trille fram i 20 km/t ca.

Så hører jeg spark inn på siden av bilen. Fy faen jeg ble forbanna. Vi var tre og ute var det sikkert 30-50 personer og jeg visste jo ikke hvem som hadde gjort det, så måtte bare svelge det og kjøre videre.

Folk er gærne her i byen. Ingen som gir seg om du ligger nede og blør, dem fortsetter å sparke deg! Kødder du med feil person blir du knivstukket eller flydd på av flere personer. Om det er din greie så får du være så god å være frekk tilbake, for min del er det viktigere å unngå ambulanse så lenge det lar seg gjøre...

Men det er utrolig hvor mye du kan psyke ut den andre om du bare hopper ut av bilen og skriker og går bananas :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg reagerer på er ordet pakkis som brukes i hytt og pine.

Da må jeg nesten spørre igjen...hvor ble ordet "pakkis" brukt? For jeg finner det nemlig ikke?

MVH

Tommy

Så sant så sant. Det ordet ble ikkje brukt. Men andre nedlatende ord ble brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg reagerer på er ordet pakkis som brukes i hytt og pine.

Da må jeg nesten spørre igjen...hvor ble ordet "pakkis" brukt? For jeg finner det nemlig ikke?

MVH

Tommy

Så sant så sant. Det ordet ble ikkje brukt. Men andre nedlatende ord ble brukt.

Er det no rart at det klikker for folk?

En hel haug av oss som er storkjefta, og en annen gjeng er hår såre...

Kombiner dette i en og samme person, så har du en fullblods gatemix med usosiale trekk som bare venter på muligheten til ett lite oppgjør!!

Verden er full av sjuke rasshøl og tidsinnstilte bomber.

Så vei deres ord folkens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er gærne her i byen. Ingen som gir seg om du ligger nede og blør, dem fortsetter å sparke deg! Kødder du med feil person blir du knivstukket eller flydd på av flere personer. Om det er din greie så får du være så god å være frekk tilbake, for min del er det viktigere å unngå ambulanse så lenge det lar seg gjøre...

Joa... sikkert mye gærne folk, men alikvel så mener jeg at det meste av volden som skjer ikke akkurat er uprovosert. Jeg har aldri vært i bråk på byen, og har vært/er en god del ute, og er alltid i god norsk tradisjon drita full.

Av de som blir slått ned på byen tør jeg påstå at 99% av dem har provosert det frem selv på en eller annen måte. Vet at noen blir helt idioter bare du ser på dem, men hvis man da er litt lur når de spør om problemet så unngår du videre konflikt. Klar at man av og til kanskje må bite litt i det sure eplet med frekke bemerkninger, men siden man ikke kjenner folket så er det bare å gi faen i deres mening.

Så klarer man å finne seg i å bli kaldt idiot, og ikke svarer dumt på spørsmålet hva feiler det stygge trynet ditt og man velger og gå bort så skal det mye til for at det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...