Gå til innhold

Lyst på nye felger til min e46


Sungam
 Share

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst til å kjøpe meg nye felger, men er litt usikker fremdeles.

Har sett en del på disse http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /45605.jpg men lurer på om dette blir seenes dumt ut om jeg ikke har senk på bilen? Og senk er desverre ikke aktuelt :(

Vist folk har bilder med disse felgene på, gjerne post de her :D

Var også en kar jeg kjenner som snakket om (han snakked ikke med meg, men far min så vet ikke helt va som er riktig) at han hadde noe som gikk med front fangeren min, og det er en m-tech 2 fanger så vidt jeg vet.

Vet dere hvilken felger det kan være? skulle vist nokk være noen 18 eller 19 "ere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge er det på bilen? Syns så mørke felger forsvinner på de fleste biler. Har ikke vurdert silver/goldtrack da?

jormc5pbwj5c3i7q2l3y.jpg

jz82im330y7jx16egfot.jpg

Ang de andre felgene så kanskje det er snakk om style 78 på denne siden? De er 18. Originalfelger passer mye bedre til original høyde/bil :wink:

http://bmwtips.com/tipsntricks/wheels/BMWWheels.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 18" såg dumt ut på min bil som er original M-tech (altså 15 mm lavere enn originalt) også før jeg senka 30/25 så ville ikke kjøpt større enn 17" om du ikke har planer om å senke. Blir skikkelig "traktor-stuk" om du kjøper større enn 17" og ikke senker. Siden du har M-tech fanger har du kanskje original M-tech du også? I såfall kan 18" til nød gå. Det er min personlige mening da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars89:

Slik ser den ut (bilde er tatt for en god stund siden men ikke skjedd noe siden den gang, annet en angel eyes)

eid801pwc09gqp55w7tu.jpg

StigJ:

Det var det jeg fryktet :(

Larserso:

Er nokk ikke orginal nei, er bare noe forje sier har fått satt på.

Har vel egentlig ikke store planer om senk nei, men hvem vet kanksje jeg gjør det. Dyrt får få senket bilen litt da? altså kan vel kanksje få gjort det selv så spørs vell på hvor dyrt senke sette er?

Noen som har bilder av en e46 uten senk som har 19" på da?

Kan hende jeg tar turen på GS nå bare får å se på felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kun fjærer med moderat senk for ca 1000-lappen tenker jeg. Ordentlig gode fjærer, som f.eks. Eibach koster 3-4000. I tillegg kommer evt. montering og firehjulskontroll. 30/20 senk f.eks. vil gjøre stor forskjell på hvordan bilen din ser ut, både med små og store felger :)

Glemte å si at felgene du linker til liker jeg veldig godt. :) Skal du først ha sorte felger er det fint med en rød kant eller lignende ytterst så ikke felgene blir "borte".

Her er et eksempel jeg fant på Google med store felger uten senk:

http://www.forgestar.com/blog/pics/e46sedan2.jpg

Ser ikke direkte bra og gjennomført ut...

Dette ser ut til å ha moderat senk, men blir et helt annet inntrykk:

http://animo.ph/ihost/bmw316/BWM316_4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larserso:

Kan hende jeg senker bilen, vi får se.

Ja liker felgene godt jeg også, men var slettes ikke dumme de Gold track felgene heller.

takker for bilder, og ja ser bedre ut med sekn dette ja.

Morten1989:

Ja, kan hend det bli senk vist du stille med lokale å arbeid i :P

Stikker på GS får å se på felgene etter sykling om jeg rekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du ser på som langt unna :P nei bor nokk i Trondheim, så det er ett stykke :)

Ja har hatt lyst på nye blinkers ja, sende gjerne en link til de du har kjøpt da :D

Ja og felgene jeg har nå blir jo til salgs når jeg får somlet meg til å kjøpe nye felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff for en ugunstig tidspunkt GS har åpent da! stenger 1600 og jeg kommer meg dit til ca 1545 etter jobb, og når jeg drar derfra er det ikke akkurat LITE kø nå som vi har fått mange flere bommer her i trondheim!

Og så er de heller ikke åpne på lørdager :(

Men jaja er fremdeles like usikker på hva jeg skal ta. Har ikke lyst til å få de til å bestille noen felger jeg trur kan være bra, men som ikke blir så bra når de kommer på bilen. Så blir det liksom penge kastet ut av vindue + at jeg må irritere meg over felgene. Men slik er det jo for alle :)

Så kom gjerne med flere forslag! og tar gledelig mot bilder med felgene på, helst på en svart e46 :P men seff alt av bilder funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var jeg innom GS og fikk de til å bestille silvertrack felger til meg.

Var ikke på lager så tar iaf 1 uke før jeg ser noe til de.

Fremdeles ingen som har noen bilder med disse felgene på :D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...