Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

Kjempe fin E39! :D liker hva du har gjort med den, helt etter boka! orginale lykter du har? i så fall savner jeg hvit lys i dem! Ser litt nyere ut, etter min mening :D Ellers savner jeg dobbel stuss, E39 kler dobbel stuss, Hekken din skriker etter 4 rør :D

Kjedelig det med hærverket :( fått fikset det? Skjønner ikke hvordan mennesker kan gjøre slikt med så fine biler:( sikkert et misunnelig lowlife!

Parkerte ofte utenfor bunnprisen jeg og, men så etter 3 dørbulker på høyreside og 2 på venstre side fant jeg ut at jeg heller parkerer i grieg-en, helst helt nede og helt i hjørne slik at bilen får stå i fred, verdt å gå litt for å ta vare på lakken :) Mange dritt biler som parkerer utenfor bunnpris; som ikke er forsiktig når de åpner dørene på trange parkerings plasser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Magnus! Begynner å bli ganske fornøyd nå :) Jepp, det er originale Hella lykter, men Xenon oppgradering kommer snart. Har dobbel stuss, men ikke dobbel dobbel stuss, hehe. Har lyst på 4 utblås, men det blir først motorbytte, M52B28.

Hærverket er fikset :D Kan ikke helt forstå at noen vil ripe opp eller bulke en bil. Men med tanke på alle narkisene og løkskallene som bor i Møllendalsveien, så øker jo sjangsen for å få en herpet bil. Så jeg nærmær meg ikke det stedet igjen :P Takk for tipset ang. Grieg-park! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :) Du har vel xenon i nærlysene, men ikke lang? Tenkte forresten slike: http://cgi.ebay.de/BMW-E39-E60-E53-E87- ... 3efa5191b4

Hvis du har orginale hella lykter skal dem passe rett inn, kompis av meg kjøpe slike til sin 02 525D. Bilen så med engang flere år nyere! :D + hvit lys kler fargen på bilen din :)

Hehe! 4 utblås er fint på E39! Motor bytte sier du(?) det liker vi! :D Blir det svenske tur da? :) vurdert motor bytte jeg og, men blir ikke før til sommern i såfall, M52B28 det gjelder her og, se om jeg får fatt i en B28, men dukker det opp en billig TUB28 tar jeg den. Må dessuten gjøre litt lekser, aldri gjort motor bytte på BMW før, vært med en kompis å sutte i en V6 i en omega, så nå holder vi på med C20LET turbo motor til omegan, skal bli god for 400HK :D Men dette er jo opel, BMW skal vist være litt vanskeligere å skru.

Så bra! ble det dyrt? Ja huff, kjedelig at slike typer skal ødelegge den fine byen vår!

Bare hyggelig! utav alle parkhusene i byen føler jeg grieg-en har største parkfelt innramming. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :) Du har vel xenon i nærlysene, men ikke lang? Tenkte forresten slike: http://cgi.ebay.de/BMW-E39-E60-E53-E87- ... 3efa5191b4

Hvis du har orginale hella lykter skal dem passe rett inn, kompis av meg kjøpe slike til sin 02 525D. Bilen så med engang flere år nyere! :D + hvit lys kler fargen på bilen din :)

Hehe! 4 utblås er fint på E39! Motor bytte sier du(?) det liker vi! :D Blir det svenske tur da? :) vurdert motor bytte jeg og, men blir ikke før til sommern i såfall, M52B28 det gjelder her og, se om jeg får fatt i en B28, men dukker det opp en billig TUB28 tar jeg den. Må dessuten gjøre litt lekser, aldri gjort motor bytte på BMW før, vært med en kompis å sutte i en V6 i en omega, så nå holder vi på med C20LET turbo motor til omegan, skal bli god for 400HK :D Men dette er jo opel, BMW skal vist være litt vanskeligere å skru.

Så bra! ble det dyrt? Ja huff, kjedelig at slike typer skal ødelegge den fine byen vår!

Bare hyggelig! utav alle parkhusene i byen føler jeg grieg-en har største parkfelt innramming. :)

Ville no aldri parkert i grieg, har dere ikke lest om alle inbruddene og hærverkene den siste tiden 100 hvis av artikler i bt og ba, meste er om natten, men også tidlig på kveld ettermiddag.

..og ja de Ae passer, har samme selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus: Har desverre ikke exenon i noen av lysene, kun halogen. De var feita de ae LED-pærene! Hadde ikke vært dumt å fått hvitt lys i ringene, men går det an å bruke disse selv om jeg har halogen i de?

Når det gjelder motor så er det en jeg kjenner som skal fikse det. Han har vært bilmekaniker i 25 år og kjenner folk over alt, og pleier å få en del deler fra Tyskland. Tror nok også at jeg setter han på saken med skifte motor, da jeg har null erfaring fra dette. + at han gjør det for en billig peng :D

Det ble dyrt ja, men ikke bare pga. av ripene. En mørk og kald desembermorgen på vei til jobb glapp fronten og seilte inn i autovernet :( Heldigvis hadde jeg ikke så høy fart, men høyre hjørnet av fronten knakk + at skjermen ble enda mer oppripet. Så da lakkerte jeg hærverket i samme slengen, totalt kom det på 15 000 :S

Reef: Hm.. Nei jeg har aldri lest om inbruddene i ba og bt, men visst du sier det så skal jeg ha det i baktanke. Pleier å stå på min egen plass på citypark i et hjørne med to søyler ved siden av bilen :) Har du forresten disse ae LED-pærene i halogen lykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, hive xenon i da:) Etter jeg fikk xenon vil jeg aldri kjøre uten. Fete de:D De skal passe rett inn i hella lyktene, denne videon viser hvor på lykten de ligger:

Har vel byttet ett par motorer han då :) onkelen min er bilmekaniker, mer er ikke så nær at jeg for rabatter av han, selv om jeg gir han byggmester rabatter når han handle hos meg på monter :(

Huff, så kjedelig :/ tenk alt man kunne kjøpt til bilen for 15 tusen :( Kompis klarte skade sin E39 for 61 tusen :D fikk det på forsikringen med egen andel på 4000 :P

Googlet det nå jeg, tror jeg flytter over til kloster nå jeg :P kjedelig de ikke har kino tilbudet der, pleier alltid gå innom kino å hente stempel uansett hva jeg gjør i byen, slik at det koster meg bare 19kr etter 18:00. Jaja, Bergen by; fult av vandaler -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nok bestille meg disse ja :P What? Det var jo litt sløkket. hehe.. syns han burde klare det ;) men men.. Jepp, det er sjipe penger, men det skal alltid være noe vettu. Kunne faktisk kjøpt meg motor for den pengesummen :( 61 000 hadde heller egentlig ikke vært dumt å få i lommen hehe..

Du bor i Bergen du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det :) syntes jeg og :(

Ja du kunne jo faktisk det :/ men må ikke tenke sånn! bil = utgifter uansett, hehe :)

Jeg hadde heller tatt ut de 61 tusene da og kjøpt meg en ny bil :P 98 modell med 280km på tellern, får ikke mer en 50 +- for dem.

Bor utenfor Bergen, på andre siden av broen;) Knarvik.

enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Skal ha nye felger til sommeren og trenger litt hjelp til å bestemme meg. Valget står mellom BBS LM med svart eller rød senterkopp, eller BBS LMR med rød senterkopp. Syns begge felgene er grisefete, så trenger hjelp til å velge.

Takk til Tom Marius som har photoshoppet bilen! :applause:

BBS LM svart senterkopp

4zs2fjhmt5zsjt3jz6be.jpg

BBS LM Rød senterkopp

1fbwf699gowcmesm6rta.jpg

Felgene er litt lysere, sånn vil de se ut på ekte

zs9ijxgu0gfatypmynop.jpg

BBS LMR rød senterkopp

2q2pbticox3sd7vqur9t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...