Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal du ha hvitevareinnredning i bilen? :P Nei, er vel til boliginteriør det, tipper jeg! Sett innom tråden min nå, da?

Ja skal ha oppvaskmaskin i bagagerommet i stedet for subb :lol: Neida, Christer er salgsleder på hvitevareavdelingen på Lefdal.. Sjekket faktisk alle trådene dine! Har du fortsatt e30´en? Jeg unner deg virkelig F10´en altså! Steike for en deilig bil! =P~

• Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Skal du ha hvitevareinnredning i bilen? :P Nei, er vel til boliginteriør det, tipper jeg! Sett innom tråden min nå, da?

Ja skal ha oppvaskmaskin i bagagerommet i stedet for subb :lol: Neida, Christer er salgsleder på hvitevareavdelingen på Lefdal.. Sjekket faktisk alle trådene dine! Har du fortsatt e30´en? Jeg unner deg virkelig F10´en altså! Steike for en deilig bil! =P~

*Liker* :D Ta kjøleskap i baksetene og vaskemaskin med tørketrommel i bagasjerommet istedet, er mye bedre plassutnyttelse! ;)

Tusen takk for det, Lasse! :D Kjempetrivelig å høre... Leste du planene? Tipper jeg kanskje bytter til ///M5 speil og avventer med eksos. Kom til Vålerbanen 22/09, da, så får du sett den live! ;) Ja, er en nydelig bil.. Måtte selge både E30'en og E34'en i tillegg til 523iA'en tidligere, dessverre.

Skrevet

hahaha :lol: Nei det prosjektet holder jeg fortsatt på med. Ingenting som er kommet på plass enda.. Mangler bare litt tid og entusiasme. Er faktisk på jakt etter ny leilighet, så da dropper jeg å kjøpe oppvaskmaskin til leiligheten jeg bor i nå :)

Skrevet
Regner med du kommer å kjøper Miele G5835 av meg når kåken er på plass da!

Kor Mangen hester er det i den ?

0-100 på ?

Skrevet
Regner med du kommer å kjøper Miele G5835 av meg når kåken er på plass da!

Kor Mangen hester er det i den ?

0-100 på ?

50 kg, 170 hk og 450 NM, det må vel være bra? :lol:

+1. Men ikke trim den, da? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...