LasseEllingsen Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Skal du ha hvitevareinnredning i bilen? Nei, er vel til boliginteriør det, tipper jeg! Sett innom tråden min nå, da? Ja skal ha oppvaskmaskin i bagagerommet i stedet for subb Neida, Christer er salgsleder på hvitevareavdelingen på Lefdal.. Sjekket faktisk alle trådene dine! Har du fortsatt e30´en? Jeg unner deg virkelig F10´en altså! Steike for en deilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Skal du ha hvitevareinnredning i bilen? Nei, er vel til boliginteriør det, tipper jeg! Sett innom tråden min nå, da? Ja skal ha oppvaskmaskin i bagagerommet i stedet for subb Neida, Christer er salgsleder på hvitevareavdelingen på Lefdal.. Sjekket faktisk alle trådene dine! Har du fortsatt e30´en? Jeg unner deg virkelig F10´en altså! Steike for en deilig bil! *Liker* Ta kjøleskap i baksetene og vaskemaskin med tørketrommel i bagasjerommet istedet, er mye bedre plassutnyttelse! Tusen takk for det, Lasse! Kjempetrivelig å høre... Leste du planene? Tipper jeg kanskje bytter til ///M5 speil og avventer med eksos. Kom til Vålerbanen 22/09, da, så får du sett den live! Ja, er en nydelig bil.. Måtte selge både E30'en og E34'en i tillegg til 523iA'en tidligere, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Fikk pakke fra ebay i dag Hehe måtte nesten ha en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Hehe takk! Måtte bare ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Hehe takk! Måtte bare ha Det skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Fått grøftelysene på stell igjen eller? Så en skrekkelig lik E39 som din på fjøsangerveien her hin dagen nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Fjøsangerveien? Da var det nok min, med mindre den kjørte med grøftelys, for mine fungerer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Fått inn hvitevarene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 hahaha Nei det prosjektet holder jeg fortsatt på med. Ingenting som er kommet på plass enda.. Mangler bare litt tid og entusiasme. Er faktisk på jakt etter ny leilighet, så da dropper jeg å kjøpe oppvaskmaskin til leiligheten jeg bor i nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Regner med du kommer å kjøper Miele G5835 av meg når kåken er på plass da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Regner med du kommer å kjøper Miele G5835 av meg når kåken er på plass da! Kor Mangen hester er det i den ? 0-100 på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Regner med du kommer å kjøper Miele G5835 av meg når kåken er på plass da! Kor Mangen hester er det i den ? 0-100 på ? 50 kg, 170 hk og 450 NM, det må vel være bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Regner med du kommer å kjøper Miele G5835 av meg når kåken er på plass da! Kor Mangen hester er det i den ? 0-100 på ? 50 kg, 170 hk og 450 NM, det må vel være bra? +1. Men ikke trim den, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Blir nok kompressor fra ESS etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå