Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har kjøpt litt deler gjennom vinteren, så tenkte å gi en liten oppdatering med montering av deler.

Kjøpte Mtech dørlister i går

icjkibbbmr5m9zx6rary.jpg

bjwiglugz89h5hjx5s6u.jpg

Hadde også Mtech innstigningslister liggende (som jeg betalte 800kr for)jp6d67ivhya3vrp92hvb.jpg

Kjøpte også xenonoppgraderingssett fra GS9ewdt47d858o9v4i9u9z.jpg

bca6dv91jwk16gyl8fx8.jpg

Alt fungerer

bjcuad6s5gglem5u7d03.jpg

Men så kom jeg over et problem(?)

Da jeg skulle sette pæren i lykten la jeg merke til at det ikke var noen "lås" med i pakken, den som pæren skal stå i og skru inn i lykten. Nederst på pæren var det hard skumgummi, og jeg fant ut at, enten så har de glemt å ligge ved låsen, eller så er det skumgummien som skal trøkkes inn i lykten. Alternativ 2 fungerte, men jeg syns det var et rimelig billig og ikke minst dårlig patent i og med at pærene stod til alle kanter. Fikk justert de etter hvert, men ble litt skuffet over patentet.

Spørsmålet er fins det en bedre løsning eller skal jeg bare cruise rundt sånn som dette?

phkbharrpwt9i6kq2uvo.jpg

a02k7czuehem25pewfqf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, dette ble skikkelig lekkert. Hvor kjøpte du sidelistene dine fra og hva måtte du ut med for dette? Jeg sliter veldig med velge mellom lister med emblem og lister uten emblem ettersom emblemene med klips er dyrere enn det et rent listesett koster.. :?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, dette ble skikkelig lekkert. Hvor kjøpte du sidelistene dine fra og hva måtte du ut med for dette? Jeg sliter veldig med velge mellom lister med emblem og lister uten emblem ettersom emblemene med klips er dyrere enn det et rent listesett koster.. :?:)

Jeg kjøpte listene på GS for 600kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed må tydeligvis ha oppdatert nettsidene deres ettersom de har fjernet en del produkter. Tidligere fikk man kjøpt sidelistene til ca 800kr komplett. Da kunne man velge om man ville ha for emblem eller uten. Emblemene måtte kjøpes ved siden av og kostet ca 350kr stk pluss klips til et par kroner.. Nå ser jeg imidlertid at de selger komplett sett lister med emblemer for drøye 1900kr.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp stemmer det! Jeg hadde tenkt å kjøpe fra koed men som du sier, så er de blitt dyrere. Sjekket litt på ebay også og der hadde de kun to annonser, begge med M5 lister, og i frykt for at det ikke skulle gå ann å skifte emblemet, tenkte jeg at det var like greit å bare kjøpe de på GS ;-)

Er det forresten ingen som har noen tanker ang. Xenonstæsjet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp stemmer det! Jeg hadde tenkt å kjøpe fra koed men som du sier, så er de blitt dyrere. Sjekket litt på ebay også og der hadde de kun to annonser, begge med M5 lister, og i frykt for at det ikke skulle gå ann å skifte emblemet, tenkte jeg at det var like greit å bare kjøpe de på GS ;-)

Er det forresten ingen som har noen tanker ang. Xenonstæsjet?

Det går ann å bytte emblemet på ebay listene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp stemmer det! Jeg hadde tenkt å kjøpe fra koed men som du sier, så er de blitt dyrere. Sjekket litt på ebay også og der hadde de kun to annonser, begge med M5 lister, og i frykt for at det ikke skulle gå ann å skifte emblemet, tenkte jeg at det var like greit å bare kjøpe de på GS ;-)

Er det forresten ingen som har noen tanker ang. Xenonstæsjet?

Du trenger ikke noe som dette mon tro?

http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...