Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

Som sagt, er ikke så vanskelig og bytte fjører og dempere, litt komplisert og skrive ned, har akkurat gjort det på min bmw, og er ikke akkurat noe vanskelig, spørs egentlig om du skal ha vanlig senk, coilovers osv. veldig greit og bytte på bmw ihvertfall ;)

Bilen har ikke gått lenger nei, da kan du glømme mototbytte, hehe :)

Få på litt grøvre rør bak, to endestusser, powerfilter foran, og senk, så er du i boks! :)

Lykke til! Rålekker bil du har fått deg! Skal følge med videre :)

Takk, setter pris på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøp coilovers med engang, lettest det :)

Når du først ser hvor utrolig pen den blir med litt senk, vil du bare ha den lavere ;)

Har du link til et sett? Jeg trenger å få kjøpt et og noen til å installere. Jeg vet ikke hva som bør kjøpes med tanke på kvalitet, pris osv. Det eneste jeg vet er at jeg skal senke 40/30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coilovers er justerbare, og fåes kjøpt de fleste steder som forhandler BMW deler.

Koed har grei pris på FK høydejusterbart. Ellers har GSbildeler billige sett fra Supersport etc.

Er som regel endel dyrere en faste fjærsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil!

MEN kjøp nye SKILTER!!!! ;-) Gjør utrolig mye med utseende og bilen ser mye nyere ut! Faktisk... ;-)

Koster 120 spenn hos Vegvesenet ;-) Skiltholdere får du også der for 50 spenn for 2 stk :)

Noe som faktisk er billig fra den norske stat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
m5 speil da? ;-)

Har sett på noen hos Koed. Det blir det neste, og da er jeg vel egentlig i havn. Leker også litt med tanken å hive en M52B28 motor i den. Men da må vel kasse og cluch byttes også. Kanskje det da bare er like greit å kjøpe en ny bil? Men det er jo lov å drømme :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...