LasseEllingsen Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Bilen blir ikke solgt! Tok meg en kjøretur etter at jeg skrev "vurderes solgt", og da jeg kom tilbake tok jeg det vekk med en gang Har brukt så mye penger på bilen og er så glad i den at den skal ikke selges! Det eneste er at den nærmer seg 200k og da synker den i pris, men drit i det.. Er så glad i den. Den skal snart hellakkeres og kanskje noen heftige baneoppgradering (veltebur, bremser osv). Men får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Flott at du beholder den:D men ikke sett inn bur da:/ hold den god og oppgrader kun med ting som den kunne kommet med fra fabrikk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Må si meg litt enig med Tzunami her, men hadde jo så klart vert stilig med veltebur om en vil dra det helt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hehe var bare en tanke som slo meg. Men med tanke på at det er bruksbil så er det vel ikke noe poeng. Får holde meg til bigger brakes og kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Jeg vet den ikke blir solgt, måtte bare! hehe, stå på Lasse strøkent det herre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Jeg vet den ikke blir solgt, måtte bare! hehe, stå på Lasse strøkent det herre! Takk for det Kristoffer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Bilen har vært hos Handz-on. De gutta har gjort en FANTASTISK jobb. Steike. Skulle tro bilen var ny. Tok lakkrens, polering og innvendig vask. Legger ut noen bilde, men det vil jo aldri bli like bra som i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Nice! Skulle hatt speilrefleks du Hans Erik Unneland er jo flink å ta bilder, men da må du helt ut i Sogn sikkert. Haha. Hva kom det på hos handz-on? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Nice! Skulle hatt speilrefleks du Hans Erik Unneland er jo flink å ta bilder, men da må du helt ut i Sogn sikkert. Haha. Hva kom det på hos handz-on? Har bare iPhone ja.. Hvor kjenner du Hans´en fra da? Han er nok lengre vekk enn Sogn.. Han er sikker i Korea eller noe, han jobber jo hele tiden. Du, jeg fikk det faktisk gratis. Har en avtale med de Det anbefales veldig å ta seg en tur opp. Bilen ser nylakkert ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Tror han reiser vekk i 4 uker en av dagene. I følge noe jeg skumleste å facebook. Jeg bor med Katrine, søsteren til Ingrid, så det blir en del 'familiebesøk'. Hehe. Ikke verst! Gratis er best. Kjekt å ta sånne ting før vinteren kommer, så hvis jeg får råd og de ikke er så veldig dyre, så tror jeg at jeg stikker opp dit. Det er på lagunen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Åja tøft! Da må du hilse neste gang du ser han Ja du må ta deg en tur. Det koster peng, men det er ikke så alt for gale. De holder til i parkeringshuset til Lagunen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Will do Bedre å investere litt penger før veisaltet, enn masse etter. Får ta en ukentlig vask med spyl av understell. Polering og lakkrens er en fin begynnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Det er helt sant! Billigere er det også Vet at bensinstasjonen på Danmarksplass hadde en sånn greie du kunne kjøre på, og så spylte den under. De setter den sikkert opp når snøen og saltet kommer. Da skal jeg fylle på vaskekortet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Ble nydelig bra det der! Frister stadig å få gjort noe slikt på E38'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Ble nydelig bra det der! Frister stadig å få gjort noe slikt på E38'n Hvorfor ikke få det gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå