Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

Bilen blir ikke solgt! Tok meg en kjøretur etter at jeg skrev "vurderes solgt", og da jeg kom tilbake tok jeg det vekk med en gang :lol: Har brukt så mye penger på bilen og er så glad i den at den skal ikke selges! Det eneste er at den nærmer seg 200k og da synker den i pris, men drit i det.. Er så glad i den. Den skal snart hellakkeres og kanskje noen heftige baneoppgradering (veltebur, bremser osv). Men får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice! Skulle hatt speilrefleks du :D Hans Erik Unneland er jo flink å ta bilder, men da må du helt ut i Sogn sikkert. Haha.

Hva kom det på hos handz-on?

Har bare iPhone ja.. Hvor kjenner du Hans´en fra da? Han er nok lengre vekk enn Sogn.. Han er sikker i Korea eller noe, han jobber jo hele tiden. :lol:

Du, jeg fikk det faktisk gratis. Har en avtale med de :P Det anbefales veldig å ta seg en tur opp. Bilen ser nylakkert ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han reiser vekk i 4 uker en av dagene. I følge noe jeg skumleste å facebook.

Jeg bor med Katrine, søsteren til Ingrid, så det blir en del 'familiebesøk'. Hehe.

Ikke verst! Gratis er best. :D Kjekt å ta sånne ting før vinteren kommer, så hvis jeg får råd og de ikke er så veldig dyre, så tror jeg at jeg stikker opp dit. Det er på lagunen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...