LasseEllingsen Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Takk for gode ord om turen! Her er det god stemning. Var innom en Bugatti og Bentley butikk i går. Og der stod det en Veyron, STEEEEEEEEEIKE de er helt rå! Det er også en hel haug med M biler som surrer og går her nede. Masse flott i gatene som jeg aldri ville sett i Bergen. Skal også en tur innom MeilenWerke en av dagene (som jeg alltid er når jeg er i Berlin) og så blir det nok litt dill dall til bilen kan jeg tenke meg Apropo luftfilteret så har TC helt rett - det er nøye planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Tøft. Heldig du da! Du får lov til å ta litt bilder hvis du gidder! Alt fra fine biler på veien til bugatti på utstilling. Tror ikke noen her har noe i mot det! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Ja jeg kan legge ut litt bilder her i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Fytti for ein maskin... Og ja, for all del, ingen så blir lei seg vist du legger ut mykje bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Hehe skal prøve på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Bugatti er rått det, men designet liker jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Å? Jeg liker både eksteriøret og interiøret. Syden kombinasjon mellom luksusbil og sportsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Enig med Lasse. Er ganske awesome design. Og det at bilen har 1100hk uten å komplett falle fra kvarandre når du gir på gjer den jo ganske mer awesome. Men slår vell ikke M52B28'en vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Enig med Lasse. Er ganske awesome design. Og det at bilen har 1100hk uten å komplett falle fra kvarandre når du gir på gjer den jo ganske mer awesome. Men slår vell ikke M52B28'en vell? Totally agree! Aldri si aldri! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Den har vel 1001hk hvis jeg husker riktig? Eller var det den gamle versjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Bilen over har 1001 ja, Super Sport versjonen har nesten 1200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Kan legge ut litt flere bilder. De fleste bilene passerer oss når vi går, så de er litt vanskelig å ta bilde av. Men her er da noen. Det kommer flere i seinere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 mye fint biler der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 oooh yeah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Nye Bilder fra Tyskland. Jeg har sinnsykt mange flere bilder. Men siden bimmersopplasteren liker å tulle seg, blir det kun disse Håper de faller i smak. Vil annbefale alle å ta seg en tur til MeilenWerk, om du er i Berlin! Stilig kjennemerke M3 GT BMW 1m Plymouth 'Cuda BMW 8-serie ALPINA Legg merke til carbondetaljene, som sideskjørtene Mustang stasjonsvogn?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå