awt Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Jeg vet ikke hvordan det er på e39, men på f.eks. e46 er taket litt smalere enn front- og bakvindu, noe som gjør at det ser litt rart ut med sort tak. På Z4 coupè går taklinjene helt i linje med vinduene, noe som igjen er ganske stilig. Med andre ord er det flere ting som spiller inn her etter min mening. Sorte speil synes jeg ikke du skal gå for, men jeg ville lakkert "speilopphenget" sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 kan jeg for spøre om hva slags engelayse du bruker på bilen din og hvor du fikk tak i de også en ting kor mye betaler du for hellakering av bilen Altså det er jo Hella sine lykter med angeleyes. Eller er det pærene du tenker på? Hellakkeringen er en vennejobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Sort tak, shadowline men ikke sorte speil Mulig det blir bra men synes det blir litt need for speed +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 kan jeg for spøre om hva slags engelayse du bruker på bilen din og hvor du fikk tak i de også en ting kor mye betaler du for hellakering av bilen Altså det er jo Hella sine lykter med angeleyes. Eller er det pærene du tenker på? Hellakkeringen er en vennejobb ok e var perene eg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Sort tak og shadowline!! men ikke sorte speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Fint med hellakkering av venn da Hadde jeg vært deg ville jeg lakket hele bilen i blå, også evt. foliert taket. Hvis du blir lei en dag av sort tak så kan du ta det igjen Men det kan bli jævlig rått med lakkert svart tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Sort tak, shadowline men ikke sorte speil Mulig det blir bra men synes det blir litt need for speed +1 + 2! Lo litt av den Men er enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Hehe.. Er litt i tvil. Tror kanskje taket blir svart, shadowline og blå speil men svarte speilfester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 ikkje for å vær gledes dreper men hadde foliert det er ikkje sikker det er så kult altid med svart tak... å evt nå du ska selge bilen er jammen kun få så ønske svart tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Pen bil du har! Aldri vært innom her før nå Syns du skal gjøre det du vil med bilen, ikke hva andre mener er pent / og eller som selger fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 så sant så sant men an he jo sett svart tak i (?) så vil vel høre va folk mener bilen e gal fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Tror du glemte noen komma eller punktum i siste posten der Skeie:s Jeg tror det er best med svart tak shadowline, men blå speil og blå speilfester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 å dæven stritt å lese? hold pusten hjelpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Skal du ha shadowline må du bytte ut de stygge tåkelysa også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Skal du ha shadowline må du bytte ut de stygge tåkelysa også Jepp. Det blir gjort uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå