LasseEllingsen Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Fortvil ikke 520dd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Nydelig bil. Bøyer meg i støvet for at du har gjort alt helt riktig !! DIY på speilhus? Eventuellt, hvor er det kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Saltkjelen har laget diy på bytte av speil godt du får på leppa igjen! gruer meg til å titte under leppa mi etter å ha kjørt med den i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Hehe du får legge ut et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Nye sommerhjul! Er av typen Zito 18". Har også på nye dekk, Toyo T1R, SINNSYKE dekk. Sitter klistret på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Dette så jo riktig så bra ut! men hvorfor 18" bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Thanks! Planen var å kjøpe GS sine 19" LM-felger i sommer. Men for ett par uker siden punkterte jeg på det ene sommerhjulet etter at jeg hadde lagt om. 2 av dekkene var blankslitt pluss at det var jalla-nankang, så jeg valgte å kvitte meg med både dekk og felger (som var medium kantkjørt). Planen var som sagt å kjøpe LM + nye dekk. Men en kompis av meg skulle bli kvitt disse hjulene for en grei peng. Felgene og dekkene er nermest helt nye (kjørt én mnd.) Dekkene er noe av det råeste Toyo har til gate og felgene er ikke så gale de heller. 18" gjør også at bilen kan skrues ned litt, så det gjør ingenting Dette ble nok den letteste og mest økonomiske løsningen, ei heller så stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Da skjønner jeg deg godt ja;) men klarer du å få den så mye lavere med den leppa på a? Jeg har ikke sjans til å komme over fartsdumper osv hvis min er lavere enn nå, med 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Njaaaaaaaei det spørs! Din er jo griselav nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Skjønner ikke hva dere ska med de leppene jeg altså.. Mister jo så mye klaring som dere kunne senket istedefor. Men hva har skjedd med fangern din på høyre sida av bilen? Den henger 1 cm ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Er mye tøffere med leppe Ja fangeren har fått seg en kilevink.. Må justere den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Synes det er ganske kurant med leppe jeg, fresher opp fronten litt mer, og kunne ikke hatt den noe lavere i hjulbuene uansett, så da blir det mer jevnhet i buene og i fronten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Synes det er ganske kurant med leppe jeg, fresher opp fronten litt mer +1 Vi må mekke e39-treff til sommeren da Tzunami! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Disse felgene er minst like fine som LM kopiene til GS. Og designet gjør at de ser større ut og. 18" funker derfor fint etter min mening. Trodde ikke man fikk T1-R lenger jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Disse felgene er minst like fine som LM kopiene til GS. Og designet gjør at de ser større ut og. 18" funker derfor fint etter min mening.Trodde ikke man fikk T1-R lenger jeg. Ja jeg synes det ble ganske bra! Nei de produseres ikke lengre. Kompisen min hadde kjøpt de rett før de gikk ut av produksjon Grisegøy å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå