Tzunami Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Ja for all del, de er utrolig tøffe! Skulle gjerne hatt et sett selv jeg, tror jeg skulle hatt de i matt grå-ish og kanskje i 19" men de ser jo større ut enn lm;) Treff ja, stemmer det, tror ikke jeg kan ta på meg noe arrangering, men blir gjerne med jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Disse felgene er minst like fine som LM kopiene til GS. Og designet gjør at de ser større ut og. 18" funker derfor fint etter min mening.Trodde ikke man fikk T1-R lenger jeg. Ja jeg synes det ble ganske bra! Nei de produseres ikke lengre. Kompisen min hadde kjøpt de rett før de gikk ut av produksjon Grisegøy å kjøre med Nyt de mens du kan. De holder ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Dekkene eller felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Dekkene. T1R (og forgjengeren T1S) er gode dekk, men kjent for å bli fort slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 høres ut som om de er myke i gummiblandingen, noe som gjør at dekk sitter bedre på asfalten, men også slites fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Meget flott! Fine felger! Ser grisetøft ut i fart! Men er det slik å forstå at du kanskje skal selge de gamle? For eg er meget interessert! PM meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Ja t1r har Myk gummiblanding, noe som gjør at de fort slites. Felgene er solgt Max Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 har du lakka taket sort? mener du snakka om det tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 har du lakka taket sort? mener du snakka om det tidligere? Nei jeg har ikke det. Vi venter med lakkeringen til sommerstid. Taket beholder originalfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Nå som det er så lite å gjøre i påsken, lagde jeg en liten film, etter at bilen var vasket. Ikke noe profesjonelt, bare for gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Meget stilig film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Meget stilig film! Haha takk Påske+MacBook=Film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 grei film men savner mere motorlyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Takk. Ja kanskje det skulle vært det.. Første film jeg har laget. Ble filmet med iPhone og laget i iMovie, med kun noen par filmklipp, så jeg er egentlig ganske fornøyd. Morsomt å sette sammen og legge til musikk osv Kanskje det blir flere etter hvert, med bedre motorlyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Artig film det der Lasse var ikke noe galt med motorlyden i filmen, men derimot at det var musikk over motorlyden! hehe strøkent som alltid her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå