Bjornhbjelland Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Fekk endelig sitt Bimmern din "live" Lasse! Og den skuffa ikkje! Nydelig bil i godt selskap med andre flotte bimmere på vårmønstringen! Takk for stickere btw! Ble klistra på med engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Fekk endelig sitt Bimmern din "live" Lasse! Og den skuffa ikkje! Nydelig bil i godt selskap med andre flotte bimmere på vårmønstringen!Takk for stickere btw! Ble klistra på med engang! Takk for det! Veldig flott din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Fikk montert luftslusene i helgen. Steike jeg er fornøyd! Er ikke mangen i Bergen med denne fronten, så nå kan de som kjenner meg blinke og de som ikke kjenner meg kan slutte Jeg lagde også luftehul i lokariskjermene, slik at slusene har en praktisk effekt. Knipset et par bilder i sommerværet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Ble pent det der! har fått montert luftførere fra traktene i helgen jeg også, men tok det til luftfilteret jeg da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Åja nice. Satt du i et rør opp til luftfilteret da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Dratt rør opp til luftfilteret ja, satt inn org luftfilterboks igjen, og sportsluftfilter, så suger den ren og kald luft på høyresiden har jeg bare dratt den opp og inn mot eksosen, vil ikke dra den foran vifta og over til luftfiltersiden, så da får heller manifoilen kjølt seg litt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Dratt rør opp til luftfilteret ja, satt inn org luftfilterboks igjen, og sportsluftfilter, så suger den ren og kald luft på høyresiden har jeg bare dratt den opp og inn mot eksosen, vil ikke dra den foran vifta og over til luftfiltersiden, så da får heller manifoilen kjølt seg litt også Kult! Lyst til å mekke et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Kan se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Sweeeeeet! Ser meeeeeeget riktig ut! Du har ikke vurdert å få på samme nyrer som jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Får lagt ut bilde i morgen, ble ikke tid i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Skiller seg litt ut i mengden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Ble bra det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Sweeeeeet! Ser meeeeeeget riktig ut! Du har ikke vurdert å få på samme nyrer som jeg har? Thank you hvilke har du da? Helt svarte spiler? Jeg synes de jeg har er tøffest ^^ Får lagt ut bilde i morgen, ble ikke tid i dag Konge! Legg gjerne ut bilde her om du vil Skiller seg litt ut i mengden nå Tenker det ble bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Her er to bilder av det jeg har gjort, litt vanskelig å se, men om du redigerer de litt lysere (sitter på jobben, så får ikke gjort det selv :/ ) så ser du iallefall hvordan røret ligger fra trakten og bak tåkelys opp til luftfilterboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Sweeeeeet! Ser meeeeeeget riktig ut! Du har ikke vurdert å få på samme nyrer som jeg har? Thank you hvilke har du da? Helt svarte spiler? Jeg synes de jeg har er tøffest ^^ Jepp, likt som på orginal shadowline, men fyller mer ut i kantene. Skal ikke få til en cruise tur igjen nå som det er fint vær en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå