Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

Her er to bilder av det jeg har gjort, litt vanskelig å se, men om du redigerer de litt lysere (sitter på jobben, så får ikke gjort det selv :/ ) så ser du iallefall hvordan røret ligger fra trakten og bak tåkelys opp til luftfilterboksen ;)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Tøft. Tenkte på å gjøre det selv, men jeg kappet heller hull i lokariskjermene. Så nå blir det god og kald luft til bremsene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sweeeeeet! Ser meeeeeeget riktig ut! :D

Du har ikke vurdert å få på samme nyrer som jeg har?

Thank you 8) hvilke har du da? Helt svarte spiler? Jeg synes de jeg har er tøffest ^^

Jepp, likt som på orginal shadowline, men fyller mer ut i kantene.

Skal ikke få til en cruise tur igjen nå som det er fint vær en stund? :D

Tror vi må få til noe snart altså. Er jo egentlig bare å sette en dato... Vi skulle nesten hatt en nasjonalt e39 treff da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

oki så deg der for et par uker siden hadde ikke tid og stoppe :P så vartfall ut som din bil :P

jeg stopper innom essoen fra tid til annen men har vært så masse politi der no det siste året er jo håpløst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal bilen hellakkeres! Gleder meg som en liten unge! :D

Bilen skal lakkeres i originalfargen, Biarritzblau, og jeg kommer ikke til å ta noen "stunts" som å lakke taket svart e.l.

Kommer nok til å stikke innom i blandt å hjelpe til og knipse litt bilder, så da oppdaterer jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, kan godt være, men jeg pleier ikke å "henge" der ;-)

Har du fortsatt m3?

hehehe jada har den enda :P har ikke hatt den mer en 3 måneder så kansje litt tidlig og selge igjen XD

så du meg ikke på essoen da? :P jeg dro på avgåre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweeeet!! Hvorfor ikke gjøre noe litt mer spektakulært fargemessig? Type Imalo rød? Det er første valget mitt vet jeg.

Jeg synes blå er den tøffeste fargen på Bmw, så det hadde uansett ikke blitt en annen farge. Men jeg tenkte litt på svart tak og speil, men jeg dropper det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, kan godt være, men jeg pleier ikke å "henge" der ;-)

Har du fortsatt m3?

hehehe jada har den enda :P har ikke hatt den mer en 3 måneder så kansje litt tidlig og selge igjen XD

så du meg ikke på essoen da? :P jeg dro på avgåre :)

Å ikke mer nei?^^ Kan ikke huske å ha sett deg, men det hadde vært grisefett å treffes en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweeeet!! Hvorfor ikke gjøre noe litt mer spektakulært fargemessig? Type Imalo rød? Det er første valget mitt vet jeg.

Jeg synes blå er den tøffeste fargen på Bmw, så det hadde uansett ikke blitt en annen farge. Men jeg tenkte litt på svart tak og speil, men jeg dropper det..

Ser den ! :) Uten tvil en nydelig farge. Vi må treffes på en dag å beskue litt igjen, eller få satt i gang en ny cruise runde til Voss eller en annen plass.

Du stiller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweeeet!! Hvorfor ikke gjøre noe litt mer spektakulært fargemessig? Type Imalo rød? Det er første valget mitt vet jeg.

Jeg synes blå er den tøffeste fargen på Bmw, så det hadde uansett ikke blitt en annen farge. Men jeg tenkte litt på svart tak og speil, men jeg dropper det..

Ser den ! :) Uten tvil en nydelig farge. Vi må treffes på en dag å beskue litt igjen, eller få satt i gang en ny cruise runde til Voss eller en annen plass.

Du stiller? :)

Jeg er klar med nylakkert bil! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering med bilder :D

Sykt kjekt å se at alt blir på stell nå. Bulker blir rettet ut, grunnet og MASSE rustforebyggende "gugge" i hjulbuene osv :D Dette blir VELDIG bra! :D Gleder meg som en unge til den er ferdig :mrgreen::mrgreen:

FØR

Gleder meg til denne er vekke

p5ow4tzokirv8mxn5eq7.jpg

Nok av kjøpesenterbulker (ikke så lett å se på bilde)

vas0ersp0ipd70qfiu3o.jpg

Frontfangeren er sprukket i innsuget (ikke så lett å se på bildet)

hy4tifrqbsy8n50125qg.jpg

Ikke spør..

7f5djz6ijech02oldhrd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...