Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er jo bare gøy å skille seg ut :) haters gonna hate ;)

Jepp. I tillegg er det flere som ringer meg hele tiden og sier de ser meg overalt, selvfølgelig hvor jeg ikke er.. Det er en tulling i Bergen som har en rimelig lik bil til meg, og da tror folk det er meg, selv om jeg har både lippe og luftsluser. Så med BH´en skal det godt gjøres å ta feil. Nå er jeg One-of-a-kind i Bergen hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har lagt på noe gjennomsiktig folie under? Det gnager garantert i kanten ;)

Nei det har jeg ikke. Hva anbefaler du? Det er dog noe bomullaktig som er i kontakt med panseret, som jeg tviler på at vil gjøre noe skade..

Da skjønner jeg ikke poenget med å ha et lakkert panser, hvis du skal ha noe sånt over.

Bedre med steinsprut enn å ikke se panseret..?

Ellers en meget pen bil som er enda finere uten leppa og BH-en!

Ser du ikke panseret? Det er bra vi har forskjellig smak. Jeg kan ikke forstå at folk med M5-front ikke vil ha hamann-leppen, men smaken er jo som :rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør hvertfall være nøye med å ikke ha bhen på for lenge, blir det skittent gnager det seg ned i lakken og da ser Panseret rimelig jævlig ut etter kort tid.

Selv er jeg ikke noe glad i panser bh, eneste bilen jeg har sett det bli frekt på er faktisk en rød E92.

Forresten.. felgene dine fremme trenger en vask!

Ang. Hamann leppe er jeg tildels enig i, men 90% av de med M5 plast har jo den så begynner nesten å bli spesielt å kjøre uten.

Stemmer for splittere istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene og potten er sotsvart, og som Tzunami sier, er det fordi at jeg ikke kan vaske bilen før etter en uke ;-)

Hamannleppen begynner, som du sier Christer, å bli mer og mer normal å se, men jeg har faktisk ikke sett så altfor mange i Bergen som har den, så den klarer seg en stund til ;-) BH´en blir tatt av regelmessig for vask av bil ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...