MathiasW Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Oriantblau? fin bil gleder meg til å begynne på e39 m5'en jeg skal handle! skal bli noe lik denne! Liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Oriantblau? fin bil gleder meg til å begynne på e39 m5'en jeg skal handle! skal bli noe lik denne! Liker! Nei min er Biarritzblau M5 you say? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Vet at noen haaaaater dette. Men jeg skal SØREN ikke ha noe steinsprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Hehe ser den! med kun et år gammelt panser så har jeg altfor mye steinsprut i front, blir deppa av å se det :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Hehe ser den! med kun et år gammelt panser så har jeg altfor mye steinsprut i front, blir deppa av å se det :/ Ikke sant.. I tillegg syntes jeg dette faktisk er kult, så da ble det en enda bedre grunn til å ha den på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 er jo bare gøy å skille seg ut haters gonna hate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 er jo bare gøy å skille seg ut haters gonna hate Jepp. I tillegg er det flere som ringer meg hele tiden og sier de ser meg overalt, selvfølgelig hvor jeg ikke er.. Det er en tulling i Bergen som har en rimelig lik bil til meg, og da tror folk det er meg, selv om jeg har både lippe og luftsluser. Så med BH´en skal det godt gjøres å ta feil. Nå er jeg One-of-a-kind i Bergen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Klin på et takstativ med et vind deksle forran så er det stance lookn med BH sleng på et snowboard eller et par ski! looking good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Klin på et takstativ med et vind deksle forran så er det stance lookn med BH sleng på et snowboard eller et par ski!looking good! Hahaha nei det skjer dessverre aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Regner med du har lagt på noe gjennomsiktig folie under? Det gnager garantert i kanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Da skjønner jeg ikke poenget med å ha et lakkert panser, hvis du skal ha noe sånt over. Bedre med steinsprut enn å ikke se panseret..? Ellers en meget pen bil som er enda finere uten leppa og BH-en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Regner med du har lagt på noe gjennomsiktig folie under? Det gnager garantert i kanten Nei det har jeg ikke. Hva anbefaler du? Det er dog noe bomullaktig som er i kontakt med panseret, som jeg tviler på at vil gjøre noe skade.. Da skjønner jeg ikke poenget med å ha et lakkert panser, hvis du skal ha noe sånt over.Bedre med steinsprut enn å ikke se panseret..? Ellers en meget pen bil som er enda finere uten leppa og BH-en! Ser du ikke panseret? Det er bra vi har forskjellig smak. Jeg kan ikke forstå at folk med M5-front ikke vil ha hamann-leppen, men smaken er jo som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Bør hvertfall være nøye med å ikke ha bhen på for lenge, blir det skittent gnager det seg ned i lakken og da ser Panseret rimelig jævlig ut etter kort tid. Selv er jeg ikke noe glad i panser bh, eneste bilen jeg har sett det bli frekt på er faktisk en rød E92. Forresten.. felgene dine fremme trenger en vask! Ang. Hamann leppe er jeg tildels enig i, men 90% av de med M5 plast har jo den så begynner nesten å bli spesielt å kjøre uten. Stemmer for splittere istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Han kan vel ikke vaske bilen ordentlig før en uke etter lakk, så sikkert derfor han ikke har vasket hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Felgene og potten er sotsvart, og som Tzunami sier, er det fordi at jeg ikke kan vaske bilen før etter en uke Hamannleppen begynner, som du sier Christer, å bli mer og mer normal å se, men jeg har faktisk ikke sett så altfor mange i Bergen som har den, så den klarer seg en stund til BH´en blir tatt av regelmessig for vask av bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå