LasseEllingsen Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 si det jeg skal opp på fantoft seinere. kan du ikke sende meg en meld så jeg har nummere ditt. ble borte etter jeg byttet tlf. 91009454 Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Tok noen bilder med Christer M hinn dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Hvilken ville du valgt? Hentet litt deler på GS i dag. GS-Performance bremseskiver og Grenstuff bremseklosser. Satser på at bremsene kniper bedre nå Den ene nyren var knukket så da kjøpte jeg meg nye, også hentet i dag.. Tok en liten MacGyver, plekter kan brukes til alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Hei når du spør hvilken bil eg hvlle hvalgt så må de bi dk50061 nei du selger bilen din til meg og så kan du kjåpe den andre ble et hveldig bra resultat av bilen dn etter lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Når skal du bytte ut tåkelysa a? heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Ser bra ut Thank you! Hei når du spør hvilken bil eg hvlle hvalgt så må de bi dk50061 nei du selger bilen din til meg og så kan du kjåpe den andre ble et hveldig bra resultat av bilen dn etter lakk Hehe tenker du heller vil ha dk50061 Når skal du bytte ut tåkelysa a? heh Straks Jeg var hjemme forleden og så at jeg hadde det ene liggende, så da trenger jeg bare en til.. Så det er ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 rå bil, å rått du byttet motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 rå bil, å rått du byttet motor! Takk for det! Blir bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Schmake godt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Schmake godt ! Schmaker veeeeeldig godt Nå som Tzunami har skutt i fra med detaljer bare de dristige kan gjøre, må jeg sette meg i tenkeboksen for å finne på noe selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Blir vel bredding av skjermer, strake eskosrør, kompressor, senke den enda mer, lakkere den candy apple-red og en siiiiiiiiiiiinnsyk spoiler :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Blir vel bredding av skjermer, strake eskosrør, kompressor, senke den enda mer, lakkere den candy apple-red og en siiiiiiiiiiiinnsyk spoiler :lol: Gjør det Men då må du gjøre det skikkelig med noen krome felger som er for små til bilen feil innpress og generelt helt jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 ikke glem torshov-vinge og femhundretusen wounderbaum i speilet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå