sv90 Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Hehe det er bra vi har delte meninger.. Jeg for min del syns svart/shadowline blir fort kjedelig. Jeg får se hva jeg finner på i år GO GREEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Som i grønn farge? XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Som i grønn farge? XD jupp grønne griller og lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 og grønne felger? Trooooor ikke det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Skjer det noe her da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Her har det skjedd fryktelig lite i det siste. Skiftet til green stuff klosser og GS performance skiver, men tok ingen bilder. Kan knipse ett i morgen bare for å ha en oppdatering Takk for interessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Tok ett par Bilder av bilene forleden. Mye har skjedd på 11 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Meget pen 5'er! Riktig look på E39, og meget pen farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 hey lasse vet du hvem som kjører e46 facelift coupe i LOD? diesel bil. blinket på meg i bjørndal skogen i går o_O kan liksom ikke tatt feil av meg og en annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Meget pen 5'er! Riktig look på E39, og meget pen farge! Takk for det! Meget fornøyd med bilen hey lasse vet du hvem som kjører e46 facelift coupe i LOD? diesel bil. blinket på meg i bjørndal skogen i går o_O kan liksom ikke tatt feil av meg og en annen Hmm.. nei den har jeg ikke lagt merke til. Kanskje han bare ville hilse, for han kan umulig blande deg med en annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Meget pen 5'er! Riktig look på E39, og meget pen farge! Takk for det! Meget fornøyd med bilen Det skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Meget pen 5'er! Riktig look på E39, og meget pen farge! Takk for det! Meget fornøyd med bilen hey lasse vet du hvem som kjører e46 facelift coupe i LOD? diesel bil. blinket på meg i bjørndal skogen i går o_O kan liksom ikke tatt feil av meg og en annen Hmm.. nei den har jeg ikke lagt merke til. Kanskje han bare ville hilse, for han kan umulig blande deg med en annen bil Farge? Dersom sølvfarget så kan det være Raymond(rayen) han har 330d nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Har han ikke e92 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Nei E90 318d og og E46 330cd. Sølvfarget med CSL luke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Nei E90 318d og og E46 330cd. Sølvfarget med CSL luke den var sølv ja, med org fangere det var alt jeg så satt i tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå