ChristerM Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Hehehe, jævlig trøkk i spylerne på den hvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hva har du gjort nå? litt teip her og der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Off... Så du så det? Brettet fronten opp på en fortauskant, slik at festene til leppen knakk, så jeg måtte frem med gaffatapen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 igjen? du dro av den leppa tidligere en gang også, gjorde du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 HVA I ALLE DAGER er det du skal opp på en fortauskant etter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Off... Så du så det? Brettet fronten opp på en fortauskant, slik at festene til leppen knakk, så jeg måtte frem med gaffatapen Ja møtte deg i fjøsangerveien i dag offda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Er her noe liv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Næ! Hehe.. Vrengte fronten opp på en fortauskant for en tid tilbake siden, fikset nå, men ikke særlig mye å skrive om Har begynt å snuse på e60, så da blir det lite med oppgraderinger enn hos deg da? Full fart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Ja er på vei en b28 til meg nå kjekt å prøve no nytt også! Gleda me til ombygg Vertfall! Kjøre du på 520 driverket enda? kjedelig me fronten, men sann som skjer ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Næ! Hehe.. Vrengte fronten opp på en fortauskant for en tid tilbake siden, fikset nå, men ikke særlig mye å skrive om Har begynt å snuse på e60, så da blir det lite med oppgraderinger enn hos deg da? Full fart? Blitt sugen på det altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Ja skal ha meg en e60 Vil ha noe som ikke er skamsenket og ubrukelig. Så blir nok en hvit med m-tech, feita felger, sotede ruter og that´s it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Ja skal ha meg en e60 Vil ha noe som ikke er skamsenket og ubrukelig. Så blir nok en hvit med m-tech, feita felger, sotede ruter og that´s it Det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Ikke skamsenket og ubrukelig? makan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Knipset noen bilder for en tid siden som jeg tenkte jeg kunne legge ut ][ Bilde ] Fader altså! om det bare kunne finnes noen jenter med like digg rumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Knipset noen bilder for en tid siden som jeg tenkte jeg kunne legge ut ][ Bilde ] Fader altså! om det bare kunne finnes noen jenter med like digg rumpe :lol: haha enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå