LasseEllingsen Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Takk for det! Har fått SINNSYK respons på bare noen titallstimer: 1323 visninger 12 har lagret annonsen 72 har fått annonsen på e-post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Etter 4 dager ble dessverre godbilen solgt! Fikk full pris Det var en på Senja som kjøpte den, så jeg kommer aldri til å se babyen min igjen Litt irriterende at jeg kjøpte 4 mnd annonsetid på finn hehe.. men men.. Må nesten legge ved den enorme responsen jeg fikk på 4 dager!! 4004 visninger 30 har lagret annonsen 72 har fått annonsen på e-post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Får gratulere og kondolere! er alltid leit å se godbilen forsvinne :/ Senja er langt unna ja! Merker det er god respons på gromme e39'r, og de går fort, og ofte til omtrent full pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Kondolansegratulasjon med salget fra meg, også.. Blir det noe nytt og pent?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Tror 90 000kr var en god pris som gjorde at jeg fikk så god respons på bilen. Det blir noe nytt og rått ja Gleder meg så syyyyykt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Keep us posted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 90.000 var ingen upris, hvor langt har 2,8L gått? Ja tror nyebilen blir grom!! blir det den du tittet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 I will Turbo! Syns 90 er greit. Motor hadde gått 217 og bil 219.. Muligens muligens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Pga. useriøs kjøper, er bilen fortsatt til salgs! Yeeey løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå