LasseEllingsen Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Herregud! Kjenner jeg får vondt i kroppen av å se de bildene... Hva er alle de hvite prikkene rundt ripa? Er det hakk som også har blitt laget?Håper virkelig ikke jeg får oppleve noe sånt. Går så klart å ann å fikse på det, men som du sier så koster det fort penger... Lykke til! Uansett en flott bil ellers! Takk for omtanken! De hvite prikkene er flass fra lakken som er ripet opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Så utrolig kjedelig! men da fikk jeg hvertfall avklart at det var din bil som står der parkert der mange ganger i det siste og undret på om det ikke er din! Hehe så greit Bor du i møllendalsveien? Ser det står en rød Alpina her i blandt, som sikkert er med her på forumet. Nei, går på skole litt lengre oppe i veien, så blir noen turer ned på butikken der..! hvordan takler bilen den forferdelige oppkjørselen til selve garasjen.. ? Ser ofte den alpinaen, men har ikke funnet den her inne.. utrolig fin bil! Hvor går du på skole da? Med 19" hjulene går det fint, men med 17" hjulene tar jeg nedi "betongbølgen" som er i inngangen. Hvilken bil kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Går oppe på sonans.. Kjører enda sølvfarget e39. Sliter virkelig nå å komme inn med vinterhjulene, gikk akkurat med 17 tommerene på sommer.. Tok btw et bilde av bilene ved siden av hverandre bakfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Min mor har fått ripet opp sin E39 ved UIB flere ganger så hun mistenker at noen som sterkt misliker BMW går forbi der jevnlig. Vi har fått vår E39 ripet opp lengs hele ene siden og. Tok nabogutten til neon i familien i å gjøre dette, men det hjalp ikke så mye på få dekket skadene.. Ikke uvanlig problem på E39 i Bergen dette altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Fått ripet opp min utenfor jobb på nattestid i byn, men var heldigvis ikke noe stort og dypt så fikk polert det slik at det nesten ikke vises... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 .. Tok btw et bilde av bilene ved siden av hverandre bakfra.. Da må du legge ut! E39 burde være fredet fra å bli ripet opp! Her er det nok ikke nabogutten som har ripet opp. Mistenker en som bor i en leilighet over meg, som går inn og ut fra fengselet. Han har stjålet kjennemerker og brøte seg inn i en bod, så hvorfor ikke ripe opp bilen min i rein missunnelse? Jeg var forresten på micro paint i dag, og de skulle ha 4800 for jobben. Great!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Hadde du bodd nærmere, skulle jeg gjort et forsøk med å våtslipe, fylle med lakk og maskinpolere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Hadde du bodd nærmere, skulle jeg gjort et forsøk med å våtslipe, fylle med lakk og maskinpolere Oioioi det hadde vært konge! Hvor bor du da? Jeg er giret på en kjøretur, og hilse på venner rundt om i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Pleier vanligvis ikke å ta bilder av bilen når den er skitten, men tenkte jeg skulle ta noen bilder av bilen med vinterskoene (17"), og sammen med en venn av meg sin BMW. Jeg aner ikke hvor mye bilen er senket, men man ser klar høydeforskjell Mange bilder er alltid gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Oser misunnelse. Blir forbanna av å se dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Oser misunnelse. Blir forbanna av å se dette! Åå? takk, antar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Daaamn, den andre var høy Men flott bil du har! Vurdert shadowline rundt vinduene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Daaamn, den andre var høy Men flott bil du har! Vurdert shadowline rundt vinduene? Den andre er original. E39 skriker etter senk når den er original, så han vurderer å senke den litt han også. Har vurdert shadowline, men syns bilen ser så kjedelig ut da. Liker å ha litt nyanser i bilen. I tillegg kler blåfargen chromlister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Nydelig bil! Kledde den fargen der utrolig godt Men.. bakpotta di er skjeiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Nydelig bil! Kledde den fargen der utrolig godt Men.. bakpotta di er skjeiv. Takk for det! Jepp! vet det.. Men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få fikset det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå