spruddel Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Fredrik: Det skal nok la seg gjøres Eirik: Ble selv ganske overrasket over hvor fine disse felgene var på bilen Føler ikke at det er en skam å ha de på heller akkurat. Jeg får prøve med Vertiniene, så får jeg se hva jeg føler er best. Blir isåfall disse M-felgene på vinter hvis jeg går for Vertiniene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 smooooth bil! Flere bilder ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Takk Det kommer nok mer imorgen. Godkjenne og få den på skilt imorgen forhåpentligvis, også vaske den, så blir det photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Hvor mye måtte du ut med for denne? Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayas Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Grattis Magnus! Jeg får komme oppom en dag og kikke litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Du får gjøre det Sjur Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Grattis! Får vel prøve å se etter denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Gratulerer med herlig ny bil! Flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Takk begge to Synd med dårlig vær nå, men jeg satser på å vaske i løpet av dagen uansett jeg Så da får jeg ta noen bilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Gratulerer med ny kongebil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Gratulerer med ny bil Den så veldig bra ut Men 18" blir for smått Må ha 19" og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Regner med at dette er en dobbel Vanos motor, ville funnet ut om evt. denne vanosversjonen har den feilen som mange har, 2 o-ringer som blir sprøe, da fungerer ikke systemet optimalt. Regner med at BMW bytter hele vanosen med samme o-ringer som de originale som har denne svakheten. Er en tråd om dette på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Takk for det Mr. Silver. Helvetes veier her, så tror 19" er litt dumt, men lar seg jo selvfølgelig gjøre. Men ikke høyt prioritert akkurat. Fredrik: Hmm, får sjekke opp litt rundt dette da. Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Jepp, da er bilen godkjent og har mine norske skilt Er ikke lett å få ordnet alt på en dag. Jeg var siste som rakk å registrere på trafikkstasjonen. Han som kom etter meg måtte gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå