Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Evenol, når man ser hvor mange som lagrer bilene sine på forumet her som er langt unna så strøken som denne (antar at du ikke spør de om det samme), hvorfor synes du det var så rart at denne ble lagret for vintern?

spruddel sin touring er ganske unik, med 54.000km på tellern og kanskje norges eneste 330iT med manuell og alt utstyr(?). Jeg ville heller ikke dratt denna på Osloveiene om vintern om jeg hadde hatt lagringsmuligheter og vinterbil, på det slafsete saltføret her :P

Syns du skal gå for Eisenmann bakre potte først, hvis du vil ha mer senere så er det vel bare å bygge på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evenol, når man ser hvor mange som lagrer bilene sine på forumet her som er langt unna så strøken som denne (antar at du ikke spør de om det samme), hvorfor synes du det var så rart at denne ble lagret for vintern?

spruddel sin touring er ganske unik, med 54.000km på tellern og kanskje norges eneste 330iT med manuell og alt utstyr(?). Jeg ville heller ikke dratt denna på Osloveiene om vintern om jeg hadde hatt lagringsmuligheter og vinterbil, på det slafsete saltføret her :P

Syns du skal gå for Eisenmann bakre potte først, hvis du vil ha mer senere så er det vel bare å bygge på? :)

Det var ikke negativt ment, bare ta det med ro. Men det er jo en såpass ny bil med sikkert god fremkommelighet om vinteren, samtidig som at det skal litt til før den ruster (med mindre det er noe synlig rust, som jeg tviler det er på denne). En bil er lagd for å kjøres om vinteren. Folk kjører både E46 og E92 M3 om vinteren også skjønner du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk Kenneth :) Nå fikk jeg bare lyst til å fortsette med lagring egentlig. Kan jo hende jeg gjør det. Er 57500 på telleren, ikke 54000 :P

Evenol, bilen er importert fra Tyskland, vet ikke om den er behandlet under skikkelig godt for å tåle salt osv. Leste en artikkel for litt siden om hvilke bilmerker som fikk ekstra beskyttelse da de kom til Norge (BMW var ikke en av disse som fikk det), men får denne kjøres om vinteren ville jeg nok påspandert en slik runde "beskyttelse". Husker ikke hva det heter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Takk :)

Ja, håper det blir bra. :) Håper på slik vinter som det er nå neste år, da kan jeg jo bruke den uten problemer :D Får se hva som skjer. Blir vel uansett til å ha en vinterbil/drittbil hele året ved siden av (520'n nå), så vet ikke om jeg velger å ha skilt på 330'n eller ikke neste vinter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Bilen står avskiltet i vinter i en oppvarmet garasje langt unna, så ikke vært noe kos enda. Skal fikse noe småtteri før sommeren bare, også kommer annen endestuss ja. Tror jeg har bestemt meg for catback-erstatningsrør fra Eisenmann + 2x76mm race Eisenmann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...