Kny Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Evenol, når man ser hvor mange som lagrer bilene sine på forumet her som er langt unna så strøken som denne (antar at du ikke spør de om det samme), hvorfor synes du det var så rart at denne ble lagret for vintern? spruddel sin touring er ganske unik, med 54.000km på tellern og kanskje norges eneste 330iT med manuell og alt utstyr(?). Jeg ville heller ikke dratt denna på Osloveiene om vintern om jeg hadde hatt lagringsmuligheter og vinterbil, på det slafsete saltføret her Syns du skal gå for Eisenmann bakre potte først, hvis du vil ha mer senere så er det vel bare å bygge på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Evenol, når man ser hvor mange som lagrer bilene sine på forumet her som er langt unna så strøken som denne (antar at du ikke spør de om det samme), hvorfor synes du det var så rart at denne ble lagret for vintern?spruddel sin touring er ganske unik, med 54.000km på tellern og kanskje norges eneste 330iT med manuell og alt utstyr(?). Jeg ville heller ikke dratt denna på Osloveiene om vintern om jeg hadde hatt lagringsmuligheter og vinterbil, på det slafsete saltføret her Syns du skal gå for Eisenmann bakre potte først, hvis du vil ha mer senere så er det vel bare å bygge på? Det var ikke negativt ment, bare ta det med ro. Men det er jo en såpass ny bil med sikkert god fremkommelighet om vinteren, samtidig som at det skal litt til før den ruster (med mindre det er noe synlig rust, som jeg tviler det er på denne). En bil er lagd for å kjøres om vinteren. Folk kjører både E46 og E92 M3 om vinteren også skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Hehe, takk Kenneth Nå fikk jeg bare lyst til å fortsette med lagring egentlig. Kan jo hende jeg gjør det. Er 57500 på telleren, ikke 54000 Evenol, bilen er importert fra Tyskland, vet ikke om den er behandlet under skikkelig godt for å tåle salt osv. Leste en artikkel for litt siden om hvilke bilmerker som fikk ekstra beskyttelse da de kom til Norge (BMW var ikke en av disse som fikk det), men får denne kjøres om vinteren ville jeg nok påspandert en slik runde "beskyttelse". Husker ikke hva det heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Kjør den til Tectyl evt. oljebehandling og koste på dette årlig evt. Så vil det nok gå ganske bra! Min lille mening er at jeg aldri hadde hatt en så ny og dyr bil i så ung alder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Tja, er jo et poeng det Fredrik, fordi det er når man er ung man liker best å kjøre "dumt" Men hmm, hadde jo vært fornuftig og kjørt denne, for da går det pent for seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 God jul alle sammen Fikk KN luftfilter til bilen i julegave. Blir nok bare med Eisenmann bakpotte denne sesongen, så får man se hva tiden bringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Vakker E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 God jul alle sammen Fikk KN luftfilter til bilen i julegave. Blir nok bare med Eisenmann bakpotte denne sesongen, så får man se hva tiden bringer GOD JUL med andre ord! håper det blir finfin lyd av denne miksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Takk Ja, håper det blir bra. Håper på slik vinter som det er nå neste år, da kan jeg jo bruke den uten problemer Får se hva som skjer. Blir vel uansett til å ha en vinterbil/drittbil hele året ved siden av (520'n nå), så vet ikke om jeg velger å ha skilt på 330'n eller ikke neste vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 strøken 330 du ha der ja va stilig me hvite felger mangler bare annen endestuss nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Blir vel eisenmann eksos på han så da ordner det seg sikkert Står bilen å støver ned nå eller er du å koser med den en gang i blandt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Takk for det Bilen står avskiltet i vinter i en oppvarmet garasje langt unna, så ikke vært noe kos enda. Skal fikse noe småtteri før sommeren bare, også kommer annen endestuss ja. Tror jeg har bestemt meg for catback-erstatningsrør fra Eisenmann + 2x76mm race Eisenmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Da har jeg vært hos bilen idag Skiftet bremsevæska, var litt lavt kokepunkt på den ifjor. Og montert KN luftfilter Startet og gikk som den skulle Ikke så mye som en flekk på gulvet der den har stått Kommer kanskje noen bilder etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Et par bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå