Turbo-HF Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Ja, mye bedre å kjøre med lappen Ble bra det ja. Kan prøve å få til det.Kjøretimene er klasse A forresten Sant, stor fordel. Ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Ble mye bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Ble ikke så ille etter litt redigering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Tatt på Sjursøya? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Så det.. Må tenke ut location til min, vil ha serie ved bilder, men ikke på -fornebu, for der har jeg tatt en del allerede.. Tenkte på et annet sted nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Du får passe på så den ikke krymper til denne størrelsen, siden da trenger du Macro objekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Her var det mange bilder fra gamlejobben min gitt pleide å parkere ved siden av den blå plasthallen ved togvognene der kalssisk lokasjon, og mange bra bilder! lurer på om jeg kanskje skal få tatt meg en tur dit selv xD lenge siden jeg har hatt noe photoshoot :/ Høres ut som jørgen har gitt deg litt fototips allerede, men jeg ville hatt iso'n så lav som mulig, altså 100 når det er mulig still ting manuelt, så lærer du mer og som han også sa, ta bilder så rett som mulig, iforhold til bakken.. hvis du skal ta bilder skeivt, så følg noen linjer som f.eks kanalen på bilen, container bak bilen toglinjene osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Da har bilen vært 4 dager til detailing hos Ørjan fra DCN. Tok litt bilder istad, kan få lagt ut noen en av de nærmeste dagene vel. Ble hvertfall blankere og bort med vaskeriper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Da har bilen vært 4 dager til detailing hos Ørjan fra DCN. Tok litt bilder istad, kan få lagt ut noen en av de nærmeste dagene vel. Ble hvertfall blankere og bort med vaskeriper Hvor mange ben og armer har du igjen???! : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Da har bilen vært 4 dager til detailing hos Ørjan fra DCN. Tok litt bilder istad, kan få lagt ut noen en av de nærmeste dagene vel. Ble hvertfall blankere og bort med vaskeriper Trodde du gjorde dette selv jeg? Restultatet tipper jeg ble meget bra, da jeg har sett andre jobber utført av Ørjan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Uten noe sted å stå hvor jeg kan gjøre dette, og heller ikke maskin og produkter til det, så hadde jeg måtte stått ute og gjort alt for hånd, og i dette været og med senebetennelse i begge skuldrene, så gadd jeg rett og slett ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Planer om å sko bilen med vinterdekk i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Blankt! Så meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå