M|Fjeld Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Ja Fredrik, planen er at bilen får vinterdekk på seg i år. Tenkte å gi den en understellsbehandling før vinteren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som vil ha bil? Bare sjekke interessen og hva folk vil gi, trenger ikke å selge, og selges bare hvis jeg får god pris. Noe jeg tviler på jeg får. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Sees på Frognersteren til helgen? Synes ikke du skal selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Hvis det blir fint vær, så tar jeg meg en tur vel Hehe, tviler veldig sterkt på at den blir solgt, men får se om noen kommer med noen bud. Blir vel hos meg til den dør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 bytte likt i Ix touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ikke E30 hvertfall E61, så kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 E30 og colt så har vi en deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Kan også tilby å bytte min BMW mot din BMW med et lite mellomlegg fra din side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Er det høsttreff på Frognerseteren til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 jess! lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenTouring Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Fin bil du har, mørkgrønn bil med hvite felger så meget bra ut men lurer på en ting, hvor mye betalte du med alle avgifter for å få hvite skilter på den? hvis man bruker kalkulatoren på toll.no er jo prisen helt hinsides! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ja, det er jo den prisen jeg måtte betale da, bortsett fra at nå er bruksfradraget naturligvis blitt enda høyere. PM sendt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Da var serviceheftet litt mer utfylt Oljeskift og mikrofilter byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå