Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor jeg selger ja. Nei, vurderer det bare, selges bare til rett pris. Mest for å kjøpe billigere bil og motorsykkel i tillegg.. Men nå kjøpte jeg min første leilighet på mandag, og aner ikke hva slags annen bil jeg kan kjøpe som er litt morsom å kjøre, samt jeg liker :P Blir nok til at jeg beholder denne, og finner meg en motorsykkel i tillegg til høsten :D

Splitterne bestilte jeg på ebay ;) Var heldig med passformen!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ca. 1000-lappen vel. Nei, gudene vet hvilken link det er, kan man finne ut det på ebay-en sin etter så lang tid? Fant bare siste 60 dager jeg. Men kjøpte fra Taiwan mener jeg det var. Din er jo altfor lav til å ha splittere vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var våren nesten kommet, og bilen har kommet ut av hi :) Koblet på batteriet, og startet som om den hadde stått stille i 1 minutt. Ikke urunde dekk heller, og nesten ikke rust på skiver, det lille som var gikk bort på noen små bremsetester. Ålreit å kjøre skikkelig bensinbil igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, felgene ble vasket fort over i stad, polert og vokset. Fikk av litt skitt som satt jævlig godt, noe er det enda, men syns ikke så godt :) Bilen må få seg en skikkelig vask en dag også, bare få litt god temperatur i lufta, er varmt i sola, men vil ikke stå i solen for mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Skulle gjerne ha fått mer bakkekontakt ja, men har dukket opp et annet pengesluk som er litt viktigere nå.

936368_10152829712835204_955762300_n.jpg

Som i tillegg tar veldig mye av tid ved siden av full jobb og kveldsskole. Planene med bilen er vel bare vedlikehold og bruke den som bruksbil om ingen vil kjøpe den. Håper å kjøpe sykkel mot høsten når jeg er ferdig med oppussing hvis penga strekker til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men dropper det enn så lenge, og når understellet er slitent, muligens det blir coilovers da. Er fornøyd enn så lenge, blir bruksbil og orker ikke å skrape rundt :) Men hadde helt klart gjort seg med utseendet å få en litt lavere og sikkert vært gøy i svinga ;) Men det blir liksom aldri noe sportsbil dette her, så håper heller sykkel kan ta seg av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...