StigJ Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Jeg har Ferngrün. Er ganske lik din men mener den er ørlite lysere. Det var den som var på prefaceliften. Så kom faceliften som fikk Oxfordgrün II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Åja, da lærte jeg noe nytt idag også Er glad min er såpass mørk som den er. Samtidig er den ganske grønn når den er nyvasket og står i sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Grattis med ny bil bruttern! Flott bil du har fått deg her. Kan endelig melde deg inn i 3.0 R6 og nå Får ta en photoshoot en dag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Tusen takk for det bruttern Ja, da har jeg også R6 og 3-liter med 2 rør bak og M-sport Alcantara har vi begge, navi og sikkert en del mer. Vi får fikse noen ordentlige bilder en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Gratulerer med meget fin og riktig utsyrt bil Spruddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Tusen takk for det Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Gratulerer med en flott bil! Ser stilig ut den fargen! Sjeldent og pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Gratulerer med kjempeflott bil med skikkelig motor og mye gromt utstyr! Kan ikke være mange 330it i norge? Kjempelurt å importere. Tyskerne er gjerne mye flinkere til å passe på bilene sine enn nordmenn. Helt "strøkne" selv etter flere år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Regner med at dette er en dobbel Vanos motor, ville funnet ut om evt. denne vanosversjonen har den feilen som mange har, 2 o-ringer som blir sprøe, da fungerer ikke systemet optimalt.Regner med at BMW bytter hele vanosen med samme o-ringer som de originale som har denne svakheten. Er en tråd om dette på forumet. Hehe ja du må nok tilbake til E36 for å finne singelvanos Alle M52TU og M54 har denne svakheten men da hører man tydelig rakkling fra motoren, men er nok ikke så utbredt som man skulle tro, også er jo denne bilen knapt innkjørt Ikke noe problem å fikse heller bare å bestille sett fra Beisans systems med forbedrede ringer, tar litt tid men ganske rett frem jobb for de som skrur litt til vanlig Må bare si det igjen knallfin bil, blir bare mer og mer gira på å handle E46 igjen nå kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Regner med at dette er en dobbel Vanos motor, ville funnet ut om evt. denne vanosversjonen har den feilen som mange har, 2 o-ringer som blir sprøe, da fungerer ikke systemet optimalt.Regner med at BMW bytter hele vanosen med samme o-ringer som de originale som har denne svakheten. Er en tråd om dette på forumet. Alle M52TU og M54 har denne svakheten men da hører man tydelig rakkling fra motoren, men er nok ikke så utbredt som man skulle tro) Trenger ikke være rakkling fra motoren selvom o-ringene i vanosen har blitt sprø.. Forrige bilen min hadde problemer med dette og nå skal jeg ta en runde på 330n også.. Spruddel sin bil har nok ikke dette problemet enda skulle man tro! Gratulerer med nydelig bil og motor med riktig girkombo Alltid deilig å gire selv med skikkelig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens Lars, sant som du sier. Dette har jo vært en "garasjebil", så det er faktisk ingen steinsprut som har laget "hull" i lakken. Er vel et par små merker, men ikke så det er gjennom lakken engang. Tror ikke denne bilen har blitt herja værst med i Tyskland akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Skiftet til Vertini felgene nå og polert bilen nå Et par raske bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Er litt i tvil om hva jeg synes ang. Vertini felgene på denne bilen! Få tatt noen bilder med litt mer plass rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Synes de kledde bilen bedre enn på sedanen før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Felgene føles litt mørke iogmed at de er svarte på siden av eikene, og det gjør at jeg selv føler de matcher litt til fargen på bilen som er ganske mørk den og. I tillegg ligger den mye penere enn den gamle p.g.a. m-understellet. Burde vel kanskje vært senket 35/15 til, men det skjer ikke med det første akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå