Gå til innhold

BMW

ahj
 Share

Anbefalte innlegg

Dette virker som en fornuftig familie :P 3 lekre BMW'er er ikke dumt og ha i oppkjørslen :) hehehe

Fornuftige kan diskuteres, neida. hehe. kjempe fin E91 du har. Er det 143 hk i den? :)

Er nok bare 122 hk utgaven :) men det funker det og :P 143 hk kom med facelift utgaven mener jeg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

143 hk i 318d og 177hk i 320d kom på 2008 modellene, altså ett år før faceliften som kom på 2009 modellene. :wink:

Og så kan det jo nevnes at fra mars 2010 så er 320d 184 hk, og 325d er 204 hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

143 hk i 318d og 177hk i 320d kom på 2008 modellene, altså ett år før faceliften som kom på 2009 modellene. :wink:

Og så kan det jo nevnes at fra mars 2010 så er 320d 184 hk, og 325d er 204 hk.

Det er riktig, men i Norge blir 320d tunet ned til 163hk pga avgifter. Mutterns har 177hk. :D

Må si at din E90 er et smykke, du har gjordt alt riktig. Har du vurdert BMW performance tårnstag?

Jada, jeg er klar over at de er nedtrimmet her i Norge. :wink:

Hadde litt lyst på BMW performance CF tårnstaget, men klarte ikke å rettferdiggjøre prisen. Det andre har jeg egentlig aldri tenkt på, merker du noen forskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en forskjell, nå har ikke jeg kjørt på veldig svingete veier. Jeg betalte 2500 kr i alu også får du et litt mere skinnende motorrom. Hadde lyst på i karbon, men 12 000 kr er for dyrt. :)

Har DU(?) betalt for deler i motorrommet til din mors bil? Eller betalte "du" ? Vet du hvor mye ekstra det kostet å få 320d som 177hk istedenfor 163hk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at du "briefer" om hvor rik mamman og pappan din er. Se pappas bil osv :)

Ikke noe galt i det, men er litt ekkelt.

Ser det er noen før meg i tråden som gikk innpå det her å kjøpe bil til sønn/dettera si. Er jo greit det. Hva er egentlig vitsen med å tjene penger å bli rik for å ha dem på banken? Skal jo bruke dem på det som er best for ham og sin familie :) Penger gjør jo ingen nytte på banken . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...