codex Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Moderatoredit (awt): Jeg har valgt å flette denne tråden sammen med den andre e9x-tråden som er på forumet, da det ikke er så mye poeng i to "like" tråder. Endrer også navn på tråden og flytter den til teknisk. Om noen skulle lure: e90 er 3-serie sedan mellom 2005 og 2011 e91 er 3-serie stasjonsvogn mellom 2006 og 2012 e92 er 3-serie coupé mellom 2007 og 2013 e93 er 3-serie cabriolét mellom 2007 og 2013 Tråden er for diskusjon om og rundt alle disse modellene. Opprinnelig tråd:Her kan vi alle som har E90/91 samle våre spørsmål og ideer, legge ut bilder og diskutere bilene våres Det er jo allerede en E60/61 tråd, så da skulle det bare mangle at vi også har en.Var litt usikker på om jeg skulle legge den i Teknisk slik E60 tråden gjør, men det får vi finne ut av. Annet bil og motorprat er da ganske allsidig og skulle vel egetlig passe fint. Vurderte også om jeg skulle starte tråden som bare E91 tråd, men siden E90 og E91 har så mange likheter så passer det jo greit. E92/93 får lage sin egen tråd Så her er det bare og komme med innspill Kan starte med en link til hvordan skifte ut nyrene :http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=3830 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggiluv Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Endelig en tråd for oss selv Legger ut noen bilder av min E91 M-sport.. 20" Schmidt Phantom.. eisenmann effektpotte neste.. Synd det koster 10k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Bra tråd! Ja, like greit å legge den her som under Teknisk siden mange sikkert har lyst til å se/poste bilder av bilene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Regner med de fleste her inne har fått med seg tråden til E.H.D og hans lekre 320d. Den er vel det beste eksempelet på hvordan en E90 skal se ut Link: viewtopic.php?f=6&t=59267 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggiluv Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Utrolig hva et godt kamera gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Bra tiltak codex. Det var vel deg jeg så i Haugesund i ettermiddag, flott e91 det altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Kjempetiltak. Kjekt med slik tråd! Keep it alive. Kan begynne å legge inn bilder og info om kiddytransporten min. Har alltid vore audifreak før eg falt for e91 karosseriet. Hadde ein s4 styla a4 avant 2003 mod før eg kjøpte denne. Blir vel kun eit merke fremover.. Her er min stoltheit. org e91 m-sport med bus.navi originale performance griller originale blacklines 19" bbs ch 17" m194 vintersetup framtidige mods: hartge eksos og ipod på skjerm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Fin bil! bbs challenge er lekkert og tidløst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Endelig en tråd for oss selv Legger ut noen bilder av min E91 M-sport.. 20" Schmidt Phantom.. eisenmann effektpotte neste.. Synd det koster 10k BILDER BILDER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Bra tiltak codex.Det var vel deg jeg så i Haugesund i ettermiddag, flott e91 det altså. Ja det var på høy tid nå, at vi fikk oss en egen tråd også hehe Ja det var meg ja, låg 1 bil bak deg i 5 min og lurte på om det var deg. Og det ble bekrefta når jeg kom opp på sida av deg i rundkjøringa. kjente igjen felgene dine da! hehe, de er jaggu meg lekre på den bilen Jeg må få vaska bilen og tatt noen bilder på div locations snart jeg også meldt finere vær til helga, nå er det bare trist vær.. hehe Men her er noen bilder fra forrige storvask: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggiluv Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Mye fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Utrolig hva et godt kamera gjør.. Det er ikke bare kamera som tar bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Mye fine biler Det einaste som overgår looken til e91 er vel e91lci? Likte bilen din Siggiluv.... er ganske identisk med min, berre felgene som skiller. Kva senk køyrer du? Hvilken modell er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 min 318d(svart) og kompis sin 316i. Mmm.bimmer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå