Andycam Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Mange fine biler her! Jeg har ikke tatt noen bilder jeg er ordnentlig fornøyd med av min, men her er i alle fall et: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggiluv Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Mye fine biler Det einaste som overgår looken til e91 er vel e91lci? Likte bilen din Siggiluv.... er ganske identisk med min, berre felgene som skiller. Kva senk køyrer du? Hvilken modell er det? Takker.. Denne er ikke senket.. Det er en 07mod 320d.. Kjørt nå 34000 Fullt skinn, panorama, aut osv.. Mangler vel egentlig bare navi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Har originalt m-sport understell eg også, og det blir med det... Har to barn og samboer. Trenger heller ingen plog om vinteren siden veien allerede blir brøyta... dårlig men..... Flott bil du har der Andy.. Jeg stod mellom valget Sparkling graphite eller lemans blå. Dama ville ikkje ha blå, så da blei valget som det blei. Er fornøyd med sg men lemans blå er hakket over skulle eg valgt heilt aleine. At din er lci gjer jo bilen ein betydlig løft framme.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Takk for det! Forstår hva du mener om understellet. Jeg syntes det er ganske befriende å ha en bil som ikke er så alt for lav. Så lenge det ikke er for god plass i hjulbuene er det jo kurrant nok. Og selvfølgelig med de sportslige kjøreegenskapene man får med M-understell. Min samboer likte heller ikke fargen på denne ("den er jo lilla!"). Hvilket er litt rart.. Hun likte Topaz blå ganske godt som jeg hadde på e46-coupèen. Sparkling graphite hadde vært et bra kompromiss for oss, men den fargen gikk ut med LCI. Dessuten er Le Mans min soleklare favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Senking må jo til folkens. Bilen er egentlig ikke så lav bak, den står bare i en skjevt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Senking må til ja! Må lide litt for skjønnheten Jeg er også med i SG gjengen Her er min med H&R fjærer og 20" Iforged: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Dæven, hvor lenge har du hatt de felgene uten å lagt ut bilder. Skikkelig kule, kjøpt fra USA antar jeg. Er det 8.5/10x20 med 245/30 og 285/25 dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 De har vært på bilen i 3 uker Er handla fra USA ja, men ikke av meg. Jeg kjøpte dem brukt (ca 300 mil). De var opprinnelig sorte, men som du ser fikk jeg hjelp av en flink lakkerer.. Meget fornøyd De er 8,5x20 og 10x20 med 235/30-20 og 285/25-20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Må bare få gratulere med flotte felger jeg da -Lasse-, og håper jo å se flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Ja, nydlige felger satt som ett skudd på E91 de! så pøs på me bilder hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Må bare få gratulere med flotte felger jeg da -Lasse-, og håper jo å se flere bilder. Takk for det! Jepp, jeg skal få lagt ut noen flere bilder.. Bestilte samme grill som deg, samt 3d design rep lip i går, så tenkte jeg skulle få på det før jeg tar en liten photoshoot til. Hadde vært gøy om vi kunne gjort en sammen. Bare synd du bor på andre siden av landet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Ja, nydlige felger satt som ett skudd på E91 de! så pøs på me bilder hehehe.. Takker Her er ett til: Mmm.bimmer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Lekkert! Hvor mange dere andre har vurdert å tone/sote sidevindune fremme ? Jeg har flere ganger, men kvir meg litt for og f.eks bli stoppa 1 mnd etterpå og få beskjed av purken å fjerne dem :S 2 lapper i dass tenker jeg da...hehe Er jo så stilig når det er slik, ser mer "komplett" og ferdig ut på enmåte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Flott initiativ! Her er et par middels dårlige mobilbilder av min E90 M-sport 318d, 2008 mod. Felgene er E.H.D sine gamle 19" Dotz Mugello, utenom felgene er bilen 100% original... Det er vel planer om noen performance deler etterhvert, men utover det blir det ikke noe annet enn hyppig pleie og gnikking... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Lekkert! Hvor mange dere andre har vurdert å tone/sote sidevindune fremme ? Jeg har flere ganger, men kvir meg litt for og f.eks bli stoppa 1 mnd etterpå og få beskjed av purken å fjerne dem :S 2 lapper i dass tenker jeg da...hehe Er jo så stilig når det er slik, ser mer "komplett" og ferdig ut på enmåte. Har selv vurdert dette flere ganger, men som du sier så er det surt å måtte pelle det av 1 mnd etter. Men er det vanskelig å matche fargen/mørkheten på resten av rutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå