MarcusSteffensen Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Har du bildet av hvordan det ser ut? Hvor mye har du senka nå? hvordan bilen ser ut nå? har senket den helt ned bake. har vell 2cm ish til å senke på fremme. men siden jeg har 20 toms så får jeg den ikke mye lenger ned eineste bildet jeg hadde på pc'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 hvordan bilen ser ut nå? har senket den helt ned bake. har vell 2cm ish til å senke på fremme. men siden jeg har 20 toms så får jeg den ikke mye lenger ned eineste bildet jeg hadde på pc'n Det ser bra ut! Det er MER enn nok lavt for meg Hadde du M sport understell tidligere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Det ser bra ut! Det er MER enn nok lavt for meg Hadde du M sport understell tidligere ? hadde m-sport tidligere en del stivere enn m-sport isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 hadde m-sport tidligere en del stivere enn m-sport isåfall okei Takk for mye god info! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 noen her som vet hvordan det er med å få plass til 19x9,5 med ET35 ish fremme på e90/e91?? om jeg kan kjøpe 9,5x19 på alle fire felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjukas Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Hei! Er det noen som vet når e91 fikk elektrisk servo? Er det kun LCI som har det? Jeg har en sen 2008-modell 318d og skjønner ikke hvor servoolje skal peiles/fylles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Hei! Er det noen som vet når e91 fikk elektrisk servo? Er det kun LCI som har det? Jeg har en sen 2008-modell 318d og skjønner ikke hvor servoolje skal peiles/fylles Brodern har samme som deg, han har elektrisk servo Mjukas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjukas Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Takk for svar! Da kan jeg slutte å lete etter hvor servooljen skal peiles også slipper jeg å finne ut om servooljen jeg kjøpte på mekonomen er dexIII eller CHF11s Lijken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragev Durølg Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Noen som kjører med 9.5x19 et 40 her? Skulle gjerne hatt bilde av hvordan det det ser ut.. Bygger de langt nok ut eller må det spacere til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Vil da tro det. Jeg kjører med 8,5 foran og 10 bak Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Skal bytte til LED i AE lysene snart. Noen som har handlet fra Megalys? Siden de holder til i Bodø hadde det vært kjekt om de leverte bra produkter http://www.megalys.no/products/bmw-angeleyes-e90e91-10w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Anbefaler deg og lese i denne tråden : http://bimmers.no/topic/739835-min-store-led-pære-tråd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lijken Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Et spørsmål til motorrom i min E91 320xd fra 2012. Hvorfor er der disse hullene ut til hjulbuen i venstre side front? Det kommer mye rart inn her. Hullene er v. den grønne pilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Noen som har bildet/erfaringer av 45/30 senk på e90/e91? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Noen som har bildet/erfaringer av 45/30 senk på e90/e91? ville gått for coilovers men er vell litt dyrere til X-drive?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå