Harlex Skrevet Februar 8, 2020 Share Skrevet Februar 8, 2020 I forbindelse med at jeg vurderer å beholde min E91 noen år til tenkte jeg å fiffe den opp. Har to skampletter nærmere bestemt girknotten og en av de svarte listene mellom vinduene. Tips til fix evt. nytt og da evt. ettermarket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 Spurte litt på Facebook, men spør her også. Er det noen har bilder av E90 Facelift med 10x18 ET25 felger bak? Vil de felgene stikke på utsiden av hjulhuset? Vurdere en slik felg med 265/35/18 dekk, men usikker på om det vil subbe i hjulbuen.. Bilen har KW v2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 Dette er 19x10 ET27 på E90 LCI. Tror nok de hjulene du ser på vil subbe ja. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 12 minutter siden, Daniel. skrev: Dette er 19x10 ET27 på E90 LCI. Tror nok de hjulene du ser på vil subbe ja. Hmm. ET27 er jo 2mm lenger inn også... Tror hjulbuen på E90 er ganske hard å valse også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 21 minutter siden, Øyvind L. skrev: Hmm. ET27 er jo 2mm lenger inn også... Tror hjulbuen på E90 er ganske hard å valse også.. Ja, og dette va 255/30 dekk, og det subbet av og til. Er ganske tykke buer på disse. Hør med Valsemesteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 1, 2020 Share Skrevet Mars 1, 2020 (endret) Må kanskje legge mer camber bak på min.. Hmm Har valse selv. Endret Mars 1, 2020 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå