huldra66 Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Så en mørk 8`er i Mandal i dag,fikk ikke tatt bilde men regnr: LS62611 Så den går i Mandal nå , stod til salgs hos forhandler i Larvik tidligere i år Da kan jeg iverfall finne ny eier og kontakte han Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Vet ikke om den går her,så den bare en gang. Så ut til å være en eldre herremann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Vet ikke om den går her,så den bare en gang.Så ut til å være en eldre herremann. Er registrert i mandal nå , ifølge registeret så da har den fått ny eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Har du denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Har du denne da? hadde denne og gitt men men kan ikke gi opp og å få tak i de siste. Bilen har forresten biltt omlakket to ganger etter dette og ser nå slik ut TØFT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Så endel bedre ut nå enn etter sist lakkering ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Har ikke reg nr på denne, men den sto på bilutstillingen på sjølyst i 90 (tror eg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 siden det kun ble levert 6 e31 ny i Norge burde det ikke være så vanskelig å finne ut hvilken dette er. Mener også at 4 av disse var burgunder så det gjør det ennå lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 Har ikke reg nr på denne, men den sto på bilutstillingen på sjølyst i 90 (tror eg) Dette var tøft Bilen er i Norge enda den ( Stian på Nærbø sin ) og han er helt sikkert interessert i disse bildene. Gikk igjennom hvilke biler som var Scandinavia versjoner og det er kun en Mauritsius blå av de. Sjekket og opp build sheet på alle av denne farge men kun Stian sin Matcher med interiør ( lyst ) og blinklys ( måtte bestilles ) så regner med att dette må stemme. Den har og ( ser motoren på spyletanken ) 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Viss det ekssiterer flere bilder eller bedre oppløsning så er det veldig interessant Fra Buildsheet 827 SCANDINAVIA VERSION 860 LTRL TURN SIGNAL LIGHT FRT 899 EXPORT-FAHRZEUG Colour MAURITIUSBLAU METALLIC (287) Upholstery SILBERGRAU / SCHWARZ LEDER (0352) Prod. date 1990-12-11 Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Hei, nei har ikke flere/bedre bilder av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Bumper denne i håp om att noen har sett en 8er i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Har sett to E31 i Harstad de siste årene, en rød (mener eieren er fra vesterålen, rundt der. kjører også en e30 touring diesel. Var innom jobben min i sommer og snakket litt, hyggelig kar) og en blå. Har hørt at eier av den blå bor på Fjelldal i Nordland, eller området rundt der. Ca 4.5mil fra Harstad Er litt usikker på den røde, men mener den blå er en 850 Har desverre ikke mer info eller bilder, men kan prøve å ordne noe hvis jeg ser dem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Har sett to E31 i Harstad de siste årene, en rød (mener eieren er fra vesterålen, rundt der. kjører også en e30 touring diesel. Var innom jobben min i sommer og snakket litt, hyggelig kar) og en blå. Har hørt at eier av den blå bor på Fjelldal i Nordland, eller området rundt der. Ca 4.5mil fra Harstad Er litt usikker på den røde, men mener den blå er en 850 Har desverre ikke mer info eller bilder, men kan prøve å ordne noe hvis jeg ser dem igjen Hei , tror jeg har begge på lista , ivertfall den røde i Vesterålen ( viss det ikke er to ) er en blå i Tjeldsund som kansje er den andre?? Men Ser du bilene og kan knipse bilder er det alltid interessant, da jeg også samler bilder av bilene og det kan være en ukjent uansett Kunne ikke dy meg da jeg så avataren din , så laster opp ett bilde av motoren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Så en 8'er i Kristiansand i går ettermiddag, sørlandsparken. Var mørk grønn eller blå, var i skummringstiden så gatelysene var ikke slått på. Men så desverre ikke reg.nr da den lå noen biler bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 billig 8,er projekt til salgs i sverige http://www.blocket.se/helsingborg/Bmw_8 ... m?ca=7&w=3 http://www.blocket.se/goteborg/BMW_850_ ... m?ca=7&w=3 http://www.blocket.se/alvsborg/BMW_850_ ... m?ca=7&w=3 http://www.blocket.se/lulea/Bmw_850_ia_ ... m?ca=7&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå