Gå til innhold

Trenger hjelp av alle Bimmere til og finne 840 / 850 i Norge

huldra66
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Har ikke reg nr på denne, men den sto på bilutstillingen på sjølyst i 90 (tror eg)

dojg0uq70qoo721eunmb.jpg

29d1cgckn0bqtoplt1p8.jpg

Dette var tøft :D

Bilen er i Norge enda den ( Stian på Nærbø sin ) og han er helt sikkert interessert i disse bildene.

Gikk igjennom hvilke biler som var Scandinavia versjoner og det er kun en Mauritsius blå av de.

Sjekket og opp build sheet på alle av denne farge men kun Stian sin Matcher med interiør ( lyst ) og blinklys ( måtte bestilles ) så regner med att dette må stemme.

Den har og ( ser motoren på spyletanken )

500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

Viss det ekssiterer flere bilder eller bedre oppløsning så er det veldig interessant :D

Fra Buildsheet

827 SCANDINAVIA VERSION

860 LTRL TURN SIGNAL LIGHT FRT

899 EXPORT-FAHRZEUG

Colour MAURITIUSBLAU METALLIC (287)

Upholstery SILBERGRAU / SCHWARZ LEDER (0352)

Prod. date 1990-12-11

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har sett to E31 i Harstad de siste årene, en rød (mener eieren er fra vesterålen, rundt der. kjører også en e30 touring diesel. Var innom jobben min i sommer og snakket litt, hyggelig kar) og en blå. Har hørt at eier av den blå bor på Fjelldal i Nordland, eller området rundt der. Ca 4.5mil fra Harstad :)

Er litt usikker på den røde, men mener den blå er en 850 :D Har desverre ikke mer info eller bilder, men kan prøve å ordne noe hvis jeg ser dem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett to E31 i Harstad de siste årene, en rød (mener eieren er fra vesterålen, rundt der. kjører også en e30 touring diesel. Var innom jobben min i sommer og snakket litt, hyggelig kar) og en blå. Har hørt at eier av den blå bor på Fjelldal i Nordland, eller området rundt der. Ca 4.5mil fra Harstad :)

Er litt usikker på den røde, men mener den blå er en 850 :D Har desverre ikke mer info eller bilder, men kan prøve å ordne noe hvis jeg ser dem igjen :)

Hei , tror jeg har begge på lista , ivertfall den røde i Vesterålen ( viss det ikke er to )

er en blå i Tjeldsund som kansje er den andre??

Men Ser du bilene og kan knipse bilder er det alltid interessant, da jeg også samler bilder av bilene og det kan være en ukjent uansett ;-)

Kunne ikke dy meg da jeg så avataren din , så laster opp ett bilde av motoren min ;-)

innsva1pnkp87nv0vksn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...