StigJ Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Jeg har i alle fall innhentet masse kjekk info. Totalt 8 stk. Z4 3.0SI (Coupe og roadster) registrert i Norge 3 av de ligger på finn.no Må jo være noen drittbiler det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Jeg skrev da ikke at det var drittbiler, har selv vurdert 850 i senere tid. Mente man kan gjøre gode kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Hele 11% av 8 serien i Norge ligger til salgs på Finn.no. Det er mye. Har de siste årene vært 10-15 til salg til enhver tid , Men er mye de samme bilene som kommer opp gang på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Jeg skrev da ikke at det var drittbiler, har selv vurdert 850 i senere tid. Mente man kan gjøre gode kjøp. Ikke det jeg heller skreiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Jeg har i alle fall innhentet masse kjekk info. Totalt 8 stk. Z4 3.0SI (Coupe og roadster) registrert i Norge 3 av de ligger på finn.no Må jo være noen drittbiler det der Jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Ikke at 8eren var drittbiler, men Z4 3.0si siden nesten halvparten ligger for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Mye av dette vil jeg tro egentlig... Hvor mange Dodge Vipere er det i Norge f.eks.? Ligger 11 på finn nå... Som en kjenning av meg sa: "Om disse Mercedesene, Audiene, og BMWene er så jævla bra, hvorfor skal så mange selge dem da???" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Var nå en spøk fra min side da. Tror nok heller at det er kombinasjonen dyre/spesielle biler som ikke kan brukes til annet enn koseturer. Vel, 8eren har jo er greit stort bagasjerom da. Så den blir jo den mest praktiske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Hvor mye koster en insp.2 på et BMW verksted for en 850? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Var nå en spøk fra min side da. Tror nok heller at det er kombinasjonen dyre/spesielle biler som ikke kan brukes til annet enn koseturer. Vel, 8eren har jo er greit stort bagasjerom da. Så den blir jo den mest praktiske Ja og fortsatt så er den ikke særlig praktisk passer best som bil nr 2 og med kun to stykker i bilen eventuelt to barneseter bak funker faktisk Hvor mye koster en insp.2 på et BMW verksted for en 850? Aner ikke bedre og gjøre slik selv på vinteren , mange som vedlikeholder disse selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Ellers så har vi fått publisitet i det største BMW magasinet i England. Dette bør være av interesse Vi har fått en 6 siders dekning av 8er treffet vi hadde her i Stavanger . Masse bilder , og flere av dere som var på treffet vil muligens ha dere bil avbildet, ett bare må ha blad. BMWCAR Magazine http://www.bmwcarmagazine.com/ det største engelske rene BMW blad og kan kjøpes online her http://online.unity-media.com/index.php?cPath=1_28 Tittelen på Artikkelen er Eighth Wonder 8 Series owners are hugely enthusiastic – we follow 23 E31s through the wilds of beautiful Norway. Ett par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Var nå en spøk fra min side da. Tror nok heller at det er kombinasjonen dyre/spesielle biler som ikke kan brukes til annet enn koseturer. Vel, 8eren har jo er greit stort bagasjerom da. Så den blir jo den mest praktiske Ja og fortsatt så er den ikke særlig praktisk passer best som bil nr 2 og med kun to stykker i bilen eventuelt to barneseter bak funker faktisk Hvor mye koster en insp.2 på et BMW verksted for en 850? Aner ikke bedre og gjøre slik selv på vinteren , mange som vedlikeholder disse selv. Ja det er nettopp det egne vedlikeholdet jeg er redd for. Ikke alle er like kompetente til alt, og det ender vel ofte opp med bare oljeskift. Så eter det på seg med småfix som burde vært gjort, når det blir for mye legges bilen ut til salgs. Selvsagt er det noen flinke mekkere som kan holde bilen bra, men det er ikke for hvem som helst som har kjøpt seg en 850. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Så en svart kjørende forbi jobb nå just med BP070xx på skiltene mener jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Nå har ikke jeg lest gjennom hele tråden her, så mulig den er nevnt men det går en rød 850 i Gjøvik traktene med Hamann PG1 og relativt svær hekkvinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Var nå en spøk fra min side da. Tror nok heller at det er kombinasjonen dyre/spesielle biler som ikke kan brukes til annet enn koseturer. Vel, 8eren har jo er greit stort bagasjerom da. Så den blir jo den mest praktiske Ja og fortsatt så er den ikke særlig praktisk passer best som bil nr 2 og med kun to stykker i bilen eventuelt to barneseter bak funker faktisk Hvor mye koster en insp.2 på et BMW verksted for en 850? Aner ikke bedre og gjøre slik selv på vinteren , mange som vedlikeholder disse selv. Ja det er nettopp det egne vedlikeholdet jeg er redd for. Ikke alle er like kompetente til alt, og det ender vel ofte opp med bare oljeskift. Så eter det på seg med småfix som burde vært gjort, når det blir for mye legges bilen ut til salgs. Selvsagt er det noen flinke mekkere som kan holde bilen bra, men det er ikke for hvem som helst som har kjøpt seg en 850. De som jeg kjenner ( og det er mange i 8er miljøet ) gjør mye mere enn bare ojeskift på disse bilene , jeg ville ikke være noe som helst betenkelig med og kjøpe fra en entusiast som har kvitteringer og historie på hva han har gjort med bilen sin Faktisk så er det få BMW verksteder som har nok kompetanse på disse bilene , derimot så er det enormt med kompetanse i det internationmae forumet for disse bilene http://www.8er.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå