Gå til innhold

Trenger hjelp av alle Bimmere til og finne 840 / 850 i Norge

huldra66
 Share

Anbefalte innlegg

Mye av dette vil jeg tro egentlig...

Hvor mange Dodge Vipere er det i Norge f.eks.? Ligger 11 på finn nå...

Som en kjenning av meg sa: "Om disse Mercedesene, Audiene, og BMWene er så jævla bra, hvorfor skal så mange selge dem da???" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå en spøk fra min side da. Tror nok heller at det er kombinasjonen dyre/spesielle biler som ikke kan brukes til annet enn koseturer. Vel, 8eren har jo er greit stort bagasjerom da. Så den blir jo den mest praktiske :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå en spøk fra min side da. Tror nok heller at det er kombinasjonen dyre/spesielle biler som ikke kan brukes til annet enn koseturer. Vel, 8eren har jo er greit stort bagasjerom da. Så den blir jo den mest praktiske :-)

Ja og fortsatt så er den ikke særlig praktisk :lol: passer best som bil nr 2 og med kun to stykker i bilen eventuelt to barneseter bak funker faktisk :D

Hvor mye koster en insp.2 på et BMW verksted for en 850?

Aner ikke :?: bedre og gjøre slik selv på vinteren , mange som vedlikeholder disse selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så har vi fått publisitet i det største BMW magasinet i England.

Dette bør være av interesse 8)

Vi har fått en 6 siders dekning av 8er treffet vi hadde her i Stavanger .

Masse bilder , og flere av dere som var på treffet vil muligens ha dere bil avbildet, ett bare må ha blad.

BMWCAR Magazine http://www.bmwcarmagazine.com/ det største engelske rene BMW blad og kan kjøpes online her http://online.unity-media.com/index.php?cPath=1_28

Tittelen på Artikkelen er

Eighth Wonder

8 Series owners are hugely enthusiastic – we follow 23 E31s through the wilds of beautiful Norway.

Ett par bilder

loxtpnn53kmgylt47kqh.jpg

0ki7pw8tp8lwolju6y8f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og fortsatt så er den ikke særlig praktisk :lol: passer best som bil nr 2 og med kun to stykker i bilen eventuelt to barneseter bak funker faktisk :D

Aner ikke :?: bedre og gjøre slik selv på vinteren , mange som vedlikeholder disse selv.

Ja det er nettopp det egne vedlikeholdet jeg er redd for. Ikke alle er like kompetente til alt, og det ender vel ofte opp med bare oljeskift. Så eter det på seg med småfix som burde vært gjort, når det blir for mye legges bilen ut til salgs. Selvsagt er det noen flinke mekkere som kan holde bilen bra, men det er ikke for hvem som helst som har kjøpt seg en 850.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja det er nettopp det egne vedlikeholdet jeg er redd for. Ikke alle er like kompetente til alt, og det ender vel ofte opp med bare oljeskift. Så eter det på seg med småfix som burde vært gjort, når det blir for mye legges bilen ut til salgs. Selvsagt er det noen flinke mekkere som kan holde bilen bra, men det er ikke for hvem som helst som har kjøpt seg en 850.

De som jeg kjenner ( og det er mange i 8er miljøet ) gjør mye mere enn bare ojeskift på disse bilene , jeg ville ikke være noe som helst betenkelig med og kjøpe fra en entusiast som har kvitteringer og historie på hva han har gjort med bilen sin :-)

Faktisk så er det få BMW verksteder som har nok kompetanse på disse bilene , derimot så er det enormt med kompetanse i det internationmae forumet for disse bilene http://www.8er.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...