Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
De ser bare 20 åring med BMW som mistet kontrollen, og de tenker jo at jeg var en idiot som skulle tøffe meg og sladde ut av Shell.. Ikke mange her i Norge som er dumme nok til å gjøre det med rushtrafikken?

Jeg ser støtt og stadig folk drive med de utroligste ting. Senest i dag så jeg en gul mitsubishi ligge bredt i rundkjøringene i sandvika - midt i rushtrafikken. Forrige uke stod en volvo og spant på rødt lys, så ikke for å være frekk, men når jeg ser 20 år og M3 så tenker jeg automatisk grisekjøring jeg også. :wink:

Skrevet

Har ikke tenkt på noen ny bil enda nei. Tenker først og fremst på lappen..

Og hagenisse, det får du tro så mye du vil.. Jeg er ihvertfall ikke så dum at jeg sladder ut på E18 halv 5 om ettermiddagen..

Skrevet

Jeg ser at du tydeligvis vil bli stryket med hårene av samtlige brukere samtidig som du kan klynke i vei om hvor uskyldig du var etc. Istedenfor å runke hverandre i ring og være så defensive og hårsåre, kan du ta til deg det som har skjedd, slik at det ikke skjer igjen. Man får ikke hjulspinn og snurrer på halv gass i en 320, så greit er det. Du har allerede blitt fratatt lappen, så politiet vil neppe lese hva du skriver her uansett. Jeg har vært ute på bærtur mange ganger med både politi og grøfter, men gjør det på kveld/natt og reklamerer ikke for det på fora (noe du også burde begynne med, som er hovedpoenget)...

Nå ser jeg glassklart den kommentaren fra just-turbodiesel om hvor hårsåre og blinde bmw-folk ofte er. Istedenfor å leke Jesus og skylde på andre faktorer kan man heller innrømme at bmw-miljøet sliter med at nesten samtlige kjører gris uansett når og hvor på dagen, jeg ser det ukentlig. For all del, selv setter jeg vanligvis stor pris på det siden jeg da har noen å kappkjøre med, men det er pokker ikke rart både media og politiet er ekstra observante på bmw.

Angående førerkortet, så må du nok forvente 3mnd uten, det er nesten standard ved slike tilfeller.

( Og jada, jeg aner ikke hva jeg snakker om, er trangsynt, dust, et følelsesløst sjøtroll med null peiling på trafikk/våt veibane/kjøring generellt/whatever :roll: )

Skrevet
Jeg ser at du tydeligvis vil bli stryket med hårene av samtlige brukere samtidig som du kan klynke i vei om hvor uskyldig du var etc. Istedenfor å runke hverandre i ring og være så defensive og hårsåre, kan du ta til deg det som har skjedd, slik at det ikke skjer igjen. Man får ikke hjulspinn og snurrer på halv gass i en 320, så greit er det. Du har allerede blitt fratatt lappen, så politiet vil neppe lese hva du skriver her uansett. Jeg har vært ute på bærtur mange ganger med både politi og grøfter, men gjør det på kveld/natt og reklamerer ikke for det på fora (noe du også burde begynne med, som er hovedpoenget)...

Nå ser jeg glassklart den kommentaren fra just-turbodiesel om hvor hårsåre og blinde bmw-folk ofte er. Istedenfor å leke Jesus og skylde på andre faktorer kan man heller innrømme at bmw-miljøet sliter med at nesten samtlige kjører gris uansett når og hvor på dagen, jeg ser det ukentlig. For all del, selv setter jeg vanligvis stor pris på det siden jeg da har noen å kappkjøre med, men det er pokker ikke rart både media og politiet er ekstra observante på bmw.

Angående førerkortet, så må du nok forvente 3mnd uten, det er nesten standard ved slike tilfeller.

( Og jada, jeg aner ikke hva jeg snakker om, er trangsynt, dust, et følelsesløst sjøtroll med null peiling på trafikk/våt veibane/kjøring generellt/whatever :roll: )

Sorry, men jeg har problemer med å forstå "hovedpoenget" ditt.

Skrevet

Hvor i all verden får du det fra at det var en 320? #-o

Skrevet

Jeg skal ikke påstå at 150 hester river seg løs på andre giret ved halv gass nei..

Men når du nærmer deg det dobbelte(som du sikkert har i Miata'n din?) så er det litt verre.. Men jeg gir jo egentlig faen i hva dere tror. Jeg er ihvertfall ikke så dum at jeg leker drift king på E18 i rushen

edit: skrivefeil

Skrevet

Jaja. Hovedsaken er jo at det gikk bra med de involverte. kunne fort gått mye verre. Skal være fonøyd hvis man sitter igjen med helsa i behold. Man blir uansett litt mer forsiktig etter en slik hendelse, det vet jeg alt om :)

Skrevet
Sporer det opp til Skien, for det er sikkert stjelt der... :lol: Neida...

Bilen ble kjøpt i Skien........ :roll:

Har grønt dørpaneler og alt, bare ikke til høyre dør foran :)

Haha :lol: Når kjøpte du den? Om det var i fjor en gang så har jeg en anelse om hvem sin bil interiøret kom fra :Phttp://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=13875 Var bekjente som eide den, dukket opp kappet i filler uten deler i Skien området #-o

Skrevet
Sporer det opp til Skien, for det er sikkert stjelt der... :lol: Neida...

Bilen ble kjøpt i Skien........ :roll:

Har grønt dørpaneler og alt, bare ikke til høyre dør foran :)

Haha :lol: Når kjøpte du den? Om det var i fjor en gang så har jeg en anelse om hvem sin bil interiøret kom fra :Phttp://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=13875 Var bekjente som eide den, dukket opp kappet i filler uten deler i Skien området #-o

Denne hendelsen der husker jeg, fant de ikke igjen bilen? #-o

Skrevet

Bilen ble kjøpt i April 2010.. Hvor deler kommer ifra aner ikke jeg.

Merker jeg blir veldig mye mer forsiktig nå ja :)

Skrevet
Bilen ble kjøpt i April 2010.. Hvor deler kommer ifra aner ikke jeg.

Merker jeg blir veldig mye mer forsiktig nå ja :)

Tror jeg ville sett litt etter flere GT deler på den bilen isåfall. Var den ombygd eller? Fronten kan pluselig være påsveist fra en viss GT som forsvant her inne ifjor ja.

Bra det gikk bra med deg i krasjen. Har selv vraket en e36 og vet godt hva du snakker om når du sier at alt går i slow motion. Mulig kroppen vet hva som kommer, slik at alle sanser blir så skjerpet at oppmerksomheten får tiden til å gå sakte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...