Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bilen ble kjøpt og kondemnert i samme måned samme år?

ouch.. neste bil du forsikrer bør ha liten motor av type strikk,om du bruker samme selskap..

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skal sjekke litt ang. GT deler ja :)

Husker godt den bilen som ble stjålet og funnet helt ribbet i Skien. Håper ikke jeg har kjørt rundt med noe tyvgods...

Bilen ble kjøpt og desverre kondemnert samme månede ja

Skrevet
Sporer det opp til Skien, for det er sikkert stjelt der... :lol: Neida...

Bilen ble kjøpt i Skien........ :roll:

Har grønt dørpaneler og alt, bare ikke til høyre dør foran :)

Haha :lol: Når kjøpte du den? Om det var i fjor en gang så har jeg en anelse om hvem sin bil interiøret kom fra :Phttp://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=13875 Var bekjente som eide den, dukket opp kappet i filler uten deler i Skien området #-o

Det var jo en "fin" tråd angående denne saken, men den ser ut til å ha blitt slettet.. [-X

Skrevet
Bilen ble kjøpt i April 2010.. Hvor deler kommer ifra aner ikke jeg.

Merker jeg blir veldig mye mer forsiktig nå ja :)

Tror jeg ville sett litt etter flere GT deler på den bilen isåfall. Var den ombygd eller? Fronten kan pluselig være påsveist fra en viss GT som forsvant her inne ifjor ja.

Bra det gikk bra med deg i krasjen. Har selv vraket en e36 og vet godt hva du snakker om når du sier at alt går i slow motion. Mulig kroppen vet hva som kommer, slik at alle sanser blir så skjerpet at oppmerksomheten får tiden til å gå sakte?

Hvorfor i alledager skulle de ha skjøta bilen med den gt'n ?

Tror nok heller de har flyttet over motor og understell mister :lecture:

Skrevet
Skal sjekke litt ang. GT deler ja :)

Husker godt den bilen som ble stjålet og funnet helt ribbet i Skien. Håper ikke jeg har kjørt rundt med noe tyvgods...

Bilen ble kjøpt og desverre kondemnert samme månede ja

Sjekk motornr på innsugsside av blokka, nede ved motorfeste. Rektangulære stedet jeg har ringet inn. Noter ned nr og sjekk med BMW sine registre hvor motoren kommer fra. Du må nok rengjøre og pusse litt for å tyde det.

Er tyvene vært smarte har de slipt bort alle inngraverte tall, men da har du iallefall en sterk indikasjon på at det er stjålet vare.

Men er det som jeg tror så var det amatører som stjal denne, og motornr vil stå der enda :) Og da tar det ikke mange klikkene å finne ut hvem man skal banke på døra hos.

ovgziaou7l81egvysdy2.jpg

Skrevet

Hvorfor i alledager skulle de ha skjøta bilen med den gt'n ?

Tror nok heller de har flyttet over motor og understell mister :lecture:

Har vel egentlig ikke no stor tro på at bilen er skjøta, men synes det var litt rart at hele fronten var forsvunnet. Så tenkte kanskje det var en mulighet at den skulle på en kollisjonsskadet bil. Men er jo mye enklere å bare flytte over ting som du sier.

Edit: Jeg tror egentlig ikke bilen her inneholder deler fra Gt'n som ble stjålet her inne. Hvis en ser litt nøye på bildene så ser bl. annet sjåførstolen mye mer slitt ut enn jeg ville trodd interiøret i den bortkomne Gt'n var. Den var jo relativt strøken!

Skrevet

Hadde ikke den berømte GT-en som ble stjålet ekektriske seter? Noe som også var ganske sjeldent på disse bilene. Har denne det?

Skrevet
Hadde ikke den berømte GT-en som ble stjålet ekektriske seter? Noe som også var ganske sjeldent på disse bilene. Har denne det?

Den hadde eletriske stoler foran ja. Hvis du er interisert i å selge trekket på den ødelagte stolen foran, så har jeg en kamerat som restaurerer en GT, å trenger setetrekket.

Skrevet

Ikke elektriske nei, og de var ikke helt strøkne, så da er det nok ikke det samme :)

Skrevet

siden bilen er fra sørlandet, så skal man ikke se bortiifra at det kommer fra den gt'n som ble most i kr.sand sentrum for noen år siden. ( usikker på om eieren av bilen har det eller har solgt det men )

Skrevet

Ang. deler, så har jeg ingen formening om hvor de kommer ifra.. Og bilen er ikke hos meg nå, så jeg får desverre ikke sjekket det opp

Skrevet

Kjipe greier....men merker meg at hver gang noen snurrer med BMW og krasjer, har de alltid hatt 30-40 km/t.... :wink:

Var vel bl.a en rød E36 som taka på sørlandet som også hadde hatt lav fart.

Det viktigste her er at ingen personer ble skadet....en bil kan erstattes som regel, det kan ikke mennesker..

Håper bilen din var godkjent ombygget (den ser ikke org ut) så du ikke får evt. problemer med BT i etterkant..

Skrevet
siden bilen er fra sørlandet, så skal man ikke se bortiifra at det kommer fra den gt'n som ble most i kr.sand sentrum for noen år siden. ( usikker på om eieren av bilen har det eller har solgt det men )

Den hadde også elektriske stoler forann.

Skrevet
Kjipe greier....men merker meg at hver gang noen snurrer med BMW og krasjer, har de alltid hatt 30-40 km/t.... :wink:

Var vel bl.a en rød E36 som taka på sørlandet som også hadde hatt lav fart.

Det viktigste her er at ingen personer ble skadet....en bil kan erstattes som regel, det kan ikke mennesker..

Håper bilen din var godkjent ombygget (den ser ikke org ut) så du ikke får evt. problemer med BT i etterkant..

Bilen er godkjent ombygd ja :)

Kjører ikke rundt i noe som ikke er lovlig..

Og med tanke på at jeg nettopp kjørte ut av Shell, så er det litt begrenset hvor stor fart jeg kunne hatt... (Som ligger 50m unna ulykkesstedet)

Og ettersom jeg skled lenge sidelengs/baklengs med full brems, så bremset også det en del. Så dere skal få tro akkuratt hva dere vil. Det har egentlig ingenting å si for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...