StigJ Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Takker for det. Rimelig fornøyd ja. Men jakten på nye hjul er i gang. Skal bruke hele vinteren på å finne noe jeg synes passer til bilen. Men du skal ikke se bort i fra at det bli noe med grått senter. Men kant blir det nok denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Takker for det. Rimelig fornøyd ja. Men jakten på nye hjul er i gang. Skal bruke hele vinteren på å finne noe jeg synes passer til bilen. Men du skal ikke se bort i fra at det bli noe med grått senter. Men kant blir det nok denne gangen. Forandring fryder! Hehe må nok bruke hele vinteren ja for finne noen som passer bilen enda bedre! Si ifra om du selger hjulene da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Er egentlig litt lei av disse felgene. Har hatt de siden 2002. Og er ikke så fine i finishen lenger. Men de blir nok satt tilbake på E46en min igjen til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Noen bilder etter å ha brukt lørdag og søndagen til å polere og klargjøre bilen for vinterlagring. Gikk over hele bilen med Meguiars Claybar. Så lakkrens Meguiars Paint Cleaner, Meguiars Polish og til slutt Meguiars Carnauba Wax. Fikk låne en Meguiars maskin som egentlig holder hus hos Tommys CarSpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpinwhite Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Utrolig fin bil Skulle gjerne hatt en slik som sommerbil, men jeg tror den hadde blitt litt i trangeste laget med mine 190cm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Den er faktisk ganske romslig, så tror nok ikke du hadde hatt problem med dine 1.90. Kan ta kontakt når jeg skal selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Er godt over middels forelsket i bilen din StigJ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Hehe. Det er jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Den er faktisk ganske romslig, så tror nok ikke du hadde hatt problem med dine 1.90. Kan ta kontakt når jeg skal selge den Eeh, da tro jeg mr. 02 kommer til å ha en høne å plukke med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Hehe. Ja gjør nok det. Og han er vel omtrent 2 meter på strømpelesten og følte seg komfortabel i Z4en. Nei denne skal jeg ha i mange år... Kanskje like lenge som E46en? Eller lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Jaja. Da var tiden kommet og vinterdvalen et faktum. Likte ikke helt å sette bort bilen, men får bare se det positive med at den ikke skal få smake mer salt så lenge jeg har den. Så da ble det en grundig vask i dag. Jekka opp bilen og fikk tatt en skikkelig avfetting og steamet med godt og varmt vann. Så bar det til lagringslokalet på tørre og fine veier for å si nattinatt. Så nå skal den få Znorke i 5 måneder i strekk. Gleder meg allerede til april... (banehjul er allerede ordnet...) Ble kun noen mobilbilder i kveld. Så kvaliteten er rævva Flott passform på trekket og helt nydelig finish. Dyrt men anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 jeg forstår ikke at "dere" klarer å sette inn bilene for vintern, samtidig får dere ny bil hver eneste vår!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Hehe. Jeg klarer ikke få meg til å bruke denne bilen på salta veier. Og du har et veldig godt poeng at jeg får meg ny bil igjen i april '11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kongklykken Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Knallfin bil du har! Skjønner godt at du vil skåne den for salt, steinsprut og annet f@enskap... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Hehe. Jeg klarer ikke få meg til å bruke denne bilen på salta veier. Og du har et veldig godt poeng at jeg får meg ny bil igjen i april '11 Det er det en kunde av meg som sa. han henter ut porschen sin i Mars/april. helt konge, han hadde da alt ny bil i april... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå