StigJ Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Hehe. ja jeg har blitt fortalt det. ...i ettertid Så neste gang jeg skal oppover så blir det rad 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Synes faktisk skvettisene så bra ut på bilen jeg, (huff jeg begynner å bli gammel) så la det være. Jeg monterte skvettlapper foran på min Z3C og tenkte akkurat det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Vasket bilen i dag. Så tok noen bilder etterpå. Fikk litt bilder av hvor mye negativ camber jeg har nå fremme etter jeg satt på GS Performance camberplater. De er maxet helt ut/inn eller hva man kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Tøft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Liiiker camber`n din Er det mere å justere på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Når jeg tenker meg om så kan jeg nok få mer hvis jeg flytter litt på festeboltene til platene. Men skal få retta litt tilbake når jeg har fått smalere framdekk og valset en liten knekk i hjulbuen som tar i dekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Utrolig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Takktakk. Strålende fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Nok en gang, griselekker bil Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Det ser bra ut det her Stig Må si jeg liker rødfargen, den er tøffere enn Imola rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Den camberen der kan da ikke være noe behagelig å kjøre med? hehe for ikke å snakke om dekkslitasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Ble faktisk litt mindre sporing med den camberen. Dekkslitasjen tror jeg nesten vi drøyer å diskutere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Ser rett å slett nice ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Bare noen random søndagsbilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Fin bil a gitt rød var bra valg! Ikke mange av de regner jeg med? er det matt svart grill du kjører med nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå