StigJ Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Aiai, får kikke på den på reve i sommer! Skal ikke ccn rogaland arrangere noe der?! i juli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Blir nok noen Revekjøringer ja. Og så tenkte jeg at jeg skulle komme meg til Våler. Muligens kanskje noe Trackdays på Skogen hvis det skulle by seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 ska du på gs treffe i sirevåg? petter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Jepp. Skal være med som dommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Kikka på denne såvidt også. Tøffeste E86 jeg har sett noen gang iallefall. Virka jo frisk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Er det S54/S50 i disse? Såg denne i helga, generelt liker jeg ikke Z4, men denne fikk mye av min oppmerksomhet i helga, likte virkelig utseende og lyden i denne. Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Kikka på denne såvidt også. Tøffeste E86 jeg har sett noen gang iallefall. Virka jo frisk også Takktakk Ja den funker meget godt. Er det S54/S50 i disse? Såg denne i helga, generelt liker jeg ikke Z4, men denne fikk mye av min oppmerksomhet i helga, likte virkelig utseende og lyden i denne. Tøff bil Ja du får M-utgaven med S54B32 som i E46 M3. Jeg har N52B30 med 265hk. Funker meget bra. Akkurat 100kg lettere enn M Coupeen, så forskjellen er 0.7 sek fra 0 til 100. Har selv aldri hørt lyden i den fra utsiden, men det er trivelig inni siden det går et "lydrør" inn i torpedoveggen til kupeen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 M`en har bare et girskift til hundre også, mens 3.0si`en har 2.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Ettpar æksjenbilder fra banekjøring i dag. ja jeg vet jeg mangler senterkopper fremme. Begge to forsvant i dag på banen. Klarte også å legge igjen to på Rudskogen på E30meet. Kun 2 igjen nå så må vel lime dem på... Tror jeg kommer til å legge banehjulene på hylla. Michelin PSS dekkene fungerer utmerket. Og ett spesibilde jeg tok fra E30meet treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Fikk tilsendt noen bilder av bilen min på Vålerbanen fra BMWCCN-treffet i helgen. Jakter E36 M3 Likte godt dette bildet. Bakhjulet satt perfekt i hjulbuen der Og så fant den en søster på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Tøft. Så ut som det fungerte bra på banen. Jeg som sjekka førerkort/vognkortet ditt før du fikk kjøre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Den ser så smashing ut i den fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Tøft. Så ut som det fungerte bra på banen. Jeg som sjekka førerkort/vognkortet ditt før du fikk kjøre ut Så det var deg det ja? Du var jo rene politien. Hehe Ja bilen er ganske så effektiv i forhold til effekten. Den ser så smashing ut i den fargen! Ja ikke sant? Den er så søt atte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Vindusheisen røk på vei hjem fra Våler på mandag. Så da var det bare å begynne å skru. Innom Bavaria på tirsdag og bestilte ny heis og fuktsperre. Og så la jeg et lag Dynamat Superlite i dørene i samme slengen for å få bort blikkbokslyden i disse lange dørene. Ble forskjell ja. Får ta høyre døra senere. Så et bilde jeg tok med RAW instilling på Nikon hybridkameraet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå